30 studenoga 2020

poslednji

 u prethodnih šest meseci sam prepešačio i preplaninario i prehajkingovao i tako to između sveukupno 264km, a samo u novembru 154km, pa vi vidite.
naravno da sam manje vozio bicikle, a trčanje je tu "gornji prosek" za nekoliko meseci u kojima sam "malo više trčao".
pri čemu se "malo više" misli od ostatka koji je "podosta manje", pa tako i nije bilo teško trčati malo više od toga.
dovoljno govori činjenica da mi se godina sve jasnije projektuje ka ukupnom zbroju od oko 3000km ili 3kkm ili 3Mm.
koliko si pretrčao? tri megametra! vau?! nego šta!!
a danas sam prebacio i 60k kilometara.
točnije trenutno sam na 60013, otkako vodim kilometražu u excelu.


niko još nije počeo da vodi kilometražu dok je trčao za igračkama u dečijoj sobi, pa ni ja.
sa ovih 2545km mi dakle fali 455km u decembru, pa da zaokružim jelte.
koliko vidim decembar je rešio da mi baci granu u točkove jer je prvih desetak dana najavljeno poprilično toplo pa će iskušenje da se sedne na biciklu biti više nego dramatično.
naravno, pod uslovom da mi na bicikli bude lepše, jedva čekam da samom sebi pokvarim ideje, jer sam oduvek bio za bolje ideje.
a izgleda da su oduvek postojale bolje ideje, od mojih.
mislim, pun sam planova, prepun, PUĆI ĆU OD PLANOVA!
čak me je i danas spičila euforija što se pojavilo neko zubato sunce pa sam nakon jutarnjeg trčanja uglavio još jedno.
jer zašto da ne.
zašto si OPET otišao na trčanje? jer sam mogao.
to je sva filozofija.


trčim i razmišljam kako mi se frend iz Italije nije javio već dva meseca.
da li je tamo sve u redu?
da li da OPET pitam, prošli put mi je rekao nešto tipa "evo nakon mesec dana otvorih mejlove".
šta ima veze, javiću se ipak, koliko da osvežim spisak mudrosti do kojih sam došao u međuvremenu.
treba preživeti još utorak i sredu.
mislim da ću se IPAK prijaviti na distance challenge.
pa da probam da se u ta dva dana namestim na neku pristojnu poziciju, obzirom da nije vikend i da stotine ljudi neće dobiti sumanutu ideju da istrče stotku ili nešto slično.
pa onda od četvrtka kad otopli da nastavim sa osmišljavanjem egzotičnih ekspedicija diljem županije.
živi svaki mesec kao da ti je poslednji.
šta fali.

Nema komentara:

Objavi komentar