09 ožujka 2021

amazonke deo drugi

pre nekog vremena je Intersport bio glavni dućan za opremu jer je vazda bilo nečeg na sniženju ili prividu sniženja ali šta da se lažemo, nikada više patike nisu bile tako jeftine sve do sada kada možeš da ubodeš nešto onlajn
nakon toga smo otkrili Decathlon i njihove robne marke pa smo sa onih Intersportovih brzo prešli na neke druge i odjednom je ceo svet nosio iste kačkete čarape i rančeve
a pre par dana sam otkrio i Lidl sportsku ponudu, hehe, da mi je neko rekao da će prozračni letnji šorc za trčanje da košta 6.5 evra a čarape 2 ojra, rekao bih mu bravo hojra
a naslov je naravno bio navlakuša

jučerašnje rikaveri vozikanje je izašlo na 50km ukupno u nekom zrakastom obliku na više strana oko grada, takozvano višestranačko pedaliranje
jutros je sat napisao da mi treba još nula sati (i slovima 000) oporavka što me je dodatno ohrabrilo u ideji da pred podne odem da otrčim neke 300-tke na glavnom i/ili dijagonale na pomoćnom stadionu, videću još gde će me inspiracija odvesti

inače juče na prvom delu vožnje koji je krenuo par kilometara uzbrdo, naišla je OSOBA (nećemo da kažemo da li je m/ž) i tako kroz razgovor dok smo hranili neke mačiće shvatimo da ta osoba sve prati kuda smo išli a nema gde drugde da prati nego na Stravi, obzirom da na garminu mora da se poveže isto kao i na stravi a ja na garminu imam samo trojicu frendova
i tako dođeš do zaključka da je neko impresioniran stazama kuda smo išli što biciklama što na planinarenju, i na kraju reče - heh, a ja kao mislim da znam sve staze, kad ono vi znate puno više.


i sad da te čovek pita zašto ta osoba nije stisnula da se pratimo na stravi, ne znam da me ubiješ.
okej, razumem da postoje introvertni ljudi koji bi sve tako nešto iz prikrajka, neprimetno, da im je neprijatno da iskorače i kažu ja sam taj i taj e baš ti je lepa tura moram i ja probati, ili nešto slično, ali ako već imaš aplikaciju koja služi i kao društvena mreža, koristiti to da gledaš kuda je neko drugi išao a ne dati mu do znanja da i ti tamo postojiš tojest da i on može da pogleda tvoje staze i treninge, pa to mi je blagim rečnikom malo bolešljikavo.
a ja baš mislio kul je ova osoba šteta što nema stravu, mislim što bi svako imao stravu a još ponajmanje pet profila kao ja.

opet, nije moguće sakriti aktivnosti od nekog za koga ne znaš da postoji pa da ga blokiraš, to je drugo, ali on može za minut da napravi drugi profil bez profilne i pratilaca, i može da ti gleda sve one sažetke aktivnosti koje si omogućio prijateljima, jedina mogućnost da sakriješ sve je da postaviš profil da svako mora da ti pošalje zahtev, a primetio sam da mnogi zaziru od toga i ide im na onu stvar kada moraju da mole da bi te pratili pa te onda iz principa i ne prate, negde između 1/3 i 1/2 ljudi tako razmišlja, po mom iskustvu.
i sad ispadne da sam se prevario i da to što sam ja bio fin prema svima, naravno nije donelo da i ti "svi" budu fini prema meni.
svašta

Nema komentara:

Objavi komentar