05 ožujka 2021

beri-beri

juče krećemo na trening i prolazimo pored nekog supermarketa
onako u letu škicnem pogledom na parking i ugledam čarobnu scenu, iz parkiranog auta, kojem je otvoren gepek, žena i dete iznose dve gajbe praznih flaša
- kako ovi mogu da kupuju po dve gajbe a mi samo jednu?
- kad li si ih pre samo primetio da mi je znati!
- i još jedna žuta a druga siva, Jelen i Valjevsko
- pa bi i ti malo da mešaš jel?
- pa da, dve vrste ječma, različiti odnos B vitamina, međusobno se dopunjuju
- a tebi fali B vitamina kao jel, a ovamo pišaš žuto kao onaj kreč što smo bojili trpezariju
- pa bolje da ima viška nego da zafali
- ali previše viška, Blogoje, previše viška odbacuješ
- ta boja je samo od jednog vitamina B, a ostalih sigurno imam manjak čim mi se traži
- baš lepo izvodiš zaključke
- pa naravno, ljudi to studiraju
- kako da ne
- neki smo i doktorirali
- videla sam već par puta kako hrčeš nakon što doktoriraš
- a bio sam i na usavršavanju, Hrvatska, Bosna, Slovenija...
- ma stručnjak si svetske klase nema dileme
- jedan od vodećih


napola sam popušio jučerašnju stotku i odradio je nekih 60%, a dan će biti upamćen po tome što je Lola oborila segment čak i među muškarcima :-)
naime kad sam dolazio u grad ona se javi, pita gde si, rekoh evo spuštam se sa te i te strane, kaže eto me na istoj strani vidimo se za par kilometara.
čim smo se sreli ona kaže da je malopre prošla tuda i da joj je pokazalo kako neka žena ima brži segment na Stravi od nje, a vozilkala sam se kaže, mogla sam puno brže
i dođemo mi na taj kružni tok, opalimo po pedalama narednih par kilometara I ŠTA?
AXAXAXAXAXAXAXAXA


moji rezultati su svi na "private" pa sam tako častio zemljaka da ga ne skidam sa trona obzirom da sam prošao i par sekundi ispred Lole, a ako bih se nameračio sa povoljnim vetrom mogao bih ovo da odvezem i 50 km/h, kao i još par momaka sa spiska no očigledno se još uvek niko nije preterano naložio na ovaj segment.
za sada sve izgleda kao jedan dobar vic :-) 



Nema komentara:

Objavi komentar