12 ožujka 2021

vesela statistika

svaki put kad otvorim blogger na kompjuteru, gde mi je 10x brže da kucam i napišem blog, meni se pojavi spisak poslednjih blogova i pored svakog onaj broj pregleda.
ono što je ponekad zanimljivo je da postoje neki mehanizmi zbog kojih određeni ljudi deluju kao grupa a ne pojedinci.
jer ako uzmeš bilo kakvo odstupanje u obzir, na većem uzorku će se razlike uvek ispeglati, neko čita radnim danima, neko vikendom, neko ujutru neko uveče, neko s telefona neko sa laptopa, i praktično je nemoguće da jednog dana na blog svrati 5 a sledećeg 105 ljudi.

a večeras vidim da je odjednom porastao broj za zadnjih nekoliko postova unazad, što znači da postoje ljudi koji između petka popodne i subote ujutru modernim rečnikom "bindžuju" i nadoknađuju ove avanture pere kvržice i haklberi fina.

elem biće ovo malo posebna subota jer su doneli mere o zatvaranju uslužnih delatnosti pa tako ni ja sutra neću nikog ulepšavati.
narednog ponedeljka će nas dakle sačekati jedan malo ružniji svet od očekivanog.
da li da trčim i koliko, i zašto?

ovo "zašto" mogu lako da pronađem jer je za noć najavljena kiša kao iz kabla pa bih trebao da posetim našeg druga Žuću i da proverim da li mu je prokisla kućica koju sam mu napravio, kao i da mu zamenim onu prostirku od pamučnog duksa nečim sintetičkim, obzirom da se baš ne bavimo proizvodnjom slame.

to je ujedno i odgovor na "koliko" jer ako i odem biciklom do izlaska iz grada, svakako bi me čekao taj krug od 10-ak km.
uvek sam ga trčao kao tempo ili tempić, a sada moram da ostavim nešto u nogama zbog Nedelje, za slučaj da saborci iz lokalnog kluba uspeju da me ubede da im se pridružim u sutrašnjoj akciji.

sutra/subota je tačno tri nedelje od revakcine što bi trebalo da znači da sam već pristojno zaštićen od gripa i da neku potencijalnu infekciju ne bih ni osetio. eventualno bih je preneo dalje ali zašto bih se brinuo za druge kojima zaštita nije važna? to mu dođe nešto slično kontracepciji, ako je curama svejedno dečkima je još i lepše. a u ovoj priči mi čipovani smo veseli dečaci dok su avaksi naivne i radoznale devojčice na ekskurziji. bujrum.


sad bih ja da se nadam da je onaj sneg na današnjem hajku špikovanom trčanjem bio poslednji ali sve se nešto plašim da ćemo ga videti još koji put. istopio se dabogda :-) 

Nema komentara:

Objavi komentar