07 ožujka 2021

prijevod

Kako je sve lako biciklom, svakog dana spičiš po 1000m uspona a na trčanju brale ima da se odvališ od treninga da bi toliko namakao. Pa mi je aplikacija javila da sam duplirao prošlomesečni uspon, lepo je to kada sabereš bajk i trčanje:


Kao što je rekao ovaj najnoviji zet Mlađa kada se popeo na najnižu planinu u Srbiji, tako sam se i ja u februaru popeo na Everest i još 4.5 puta na Avalu. Šta li bi bilo da je feb. imao 10% više dana kao januar, stigao bih do meseca.
A evo kako je guglić preveo moje pismo frendu sa eng na srb i hrv:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Забављајући се са Гармином који се претвара да преузима управљање мојим
спавати и наставља да ме збуњује читавим низом примедби о
сан је био дуг АЛИ немиран, дуг АЛИ је провео мало времена у извесном
зоне, али ово, али оно, ионако нема ниједног јутра * које ми је одобрио
са добром ознаком спавања, или каже да бих се осећао уморно, или тромо, или
осећао би се мање будно итд. итд
* само када је писало „непрекидно сте спавали и добро сте се опоравили“
Заборавио сам да ставим сат након туширања до касно у ноћ па je
снимио како спавам од 04-07 ујутро и узбудио се
са читава 3 сата сна.
Можда бих требало да покушам да спавам 3 сата / ноћ уместо 8 лол.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zabavljajući se s Garminom koji se pretvara da preuzima upravljanje mojim
spavati i nastavlja me zbunjivati čitavim nizom primjedbi o
spavanje je bilo dugo ALI nemirno, dugo ALI proveo malo vremena u izvjesnim
zone, ali ovo, ali ono, ionako nema niti jedno jutro * koje mi je dodijelilo
s oznakom dobrog sna, ili govori da bih se osjećao umorno, ili tromo, ili
osjećao bih se manje oprezan itd. itd
* samo dan kad je pisalo "neprestano ste spavali i dobro ste se oporavili" bilo je to
Zaboravio sam staviti sat nakon tuširanja do kasno u noć pa sam
snimio kako spavam od 04-07 ujutro i uzbudio ga
s cijela 3 sata sna.
Možda bih trebao pokušati spavati 3 sata / noć umjesto 8 lol.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tako teku bitke teku porazi, kad nije film da se Saša naspava :-)
Nakon onog fashizma juče sa snegom na brdašcima odmah iznad grada,
danas je neko kao zubato sunce o-p-e-t pa ga valja upotrebiti.



1 komentar:

  1. ма све је то симпа, него реци ти Сале нама
    ДА ЛИ ЈЕ ВЕЛИМИР ПРИХВАТИО ТУ ЉУБАВ :-P

    OdgovoriIzbriši