18 ožujka 2021

slaninijada čvarkijada koronijada

heh odavno nisam pogledao kako se kotiramo na covid olimpijadi, 
konkretno na ovoj rang listi crknutih na milion stanovnika

slovenija 1895
crna gora          1832
bih          1726
makedonija 1615
hrvatska 1394
srbija    548
SVETski prosek    344

sada sam već pomalo zbunjen jer mi je čudno da su srbi najdisciplinovaniji i najobrazovaniji na balkanu, kao i da imaju najbolji zdravstveni sistem, štaviše statistika je toliko otišla u majčinu da sve više verujem u to da negde nešto ne pripada istoj listi.
kako se to broji i zavodi, kako smo stigli do toga da smo nekada bili strah i trepet i svi se sprdali na račun srbije kao na rasadnik virusa, a sada ostatak ex-yu ima tri puta više umrlih po milionu stanovnika, eto jednom i meni da nešto ne bude baš jasno

ono što me muči je što sam juče sjjjjeeeeao tzv trening iako nisam uopšte trčao nego sam pola dana proveo na planinarenju a pola na bicikli, pa me to skoro isto čeka danas, s tim da mi je umesto 4x7 minuta napisao 2x19 minuta, mislim gde iskopaš tih 19 živo me zanima
a tempo naravno isti 4'30''/km, ovaj sat hoće da me ubije

da je neko lepo vreme tamo negde ispod Ulcinja pa mi na pripremama pa tu one dve mađarice i kum pa da pržimo i duplo od ovoliko, ali po ovom ledenom vetru čisto sumnjam da je ovo pametno trčati, jer u trenerci ideš sporije, a u helankama ti se mišići brže hlade nego što ih iznutra dogrevaš i praktično samo zazivaš neku povredicu

ne bojte se, dobro biti neće:


kao što je govorila lolina baba stevka iz oglađenovca, mladenci jadenci
pri čemu se misli na narodnu izreku kako za praznik mladenci (22.03.) uglavnom bude neko krš vreme a evo vrlo moguće da ove godine pred praznik padne i pola metra snega, taman ovima koji su kukali kako im je nova godina prošla bez belog govneta
taman ću onom keru na brdu moći da od snega napravim "igloo", ako mu se sruši planinska kuća od pruća i vune

Nema komentara:

Objavi komentar