29 ožujka 2021

ponedeljak trinaest(i)

ovo "trinaest i" u prevodu znači 13 km & sto metara, toliko sam pretrčao jutros.
prvi lagano pa drugi tempić pa treći lagano pa četvrti tempo i tako do kraja, trinaesti i poslednji opet lagano da me ne tera maler.
evo slikice sa stravice gde se vide te nežne razlike u brzini po kilometru:


nije da sam odabrao baš brz teren misleći na prosek, više sam birao neki put na kojem nema gužve i gde neće ni meni niko smetati a ni ja drugima.
kontam ako mi je prosek na kraju ispao 4'55''/km a prosečan puls samo 144, da to i nije tako crno kako bi se na prvi pogled moglo zaključiti, obzirom da sam imao ravno 99m uspona (i 100m spusta).

volja u nevolji je da nema nešto mnogo posla pa neću gnječiti ove namučene lože nego ću do popodne zadržati ovo 27% svežine što mi je u telašcetu ostalo.
vidim da je napolju dosta drečeće sunce pa gajim neku malu nadu da će popodne možda moći da se malo provozika, e sad kako i koliko - bumo vidli.

još su samo dva dana do kraja meseca i svođenja računa, mogao bih kao u onoj izreci da sutra i prekosutra poteram prase da se malo natrči pred božić.
do sada u celoj 2021. imam 620km trčanja, axaxaxaxaxaxa i ququququququ, dva-u-jedan

Nema komentara:

Objavi komentar