22 ožujka 2021

mladenciiiiii

prosto nemam kome ni da čestitam Mladence danas, burazeru smo čestitali prošle godine, sestričina se nije baš skroz udala mada žive zajedno, i znamo još jedan par koji se napola smuvao na grupnoj psihoterapiji, njima već nemaš pojma da li da čestitaš ili da im izjaviš saučešće obzirom na to koliko neki poremećaj ume da bude toksičan po bližnje i da im se usere u život. 
dakle sledi slobodan dan što se pisanja čestitki i slanja muzičkih telegrama tiče.

juče sam skoro pa završio neko vikend renoviranje iz dva dela i full uništio kolena od klečanja a za danas mi je ostalo samo da dodam 10cm jedne lajsne koliko mi je u ćošku zafalilo. prvo sam razmišljao da li uopšte da se petljam ili da ostavim tako kako je, a onda sam se setio da tih 3€ koliko košta 2.20m lajsne treba izdvojiti i za kutiju cigareta pa računam kad ima budala koje toliko sprže svakog dana direktno sebi ispred nosa, zašto ja ne bih uložio da neki posao dovršim baš picikato.

sinoć sam se dopisivao sa Atomikom, pokušaću da ceo razgovor nanižem od teme do teme kako mu je išao tok dok smo se oboje davili u smehu:
kijavica
utakmica
kafana
pečenje
lignje
parizer
bombone
pivo
trgovački lanci
potrošnja
minerali
laboratorijski nalazi
sportska ishrana i rehidratacija
spektralna analiza
zloupotreba vitamina
tekstualne poruke
učiteljice
simpatije
antibiotici
sajber špijunaža
ljubavni trougli
bilbordi
porodično nasilje

kad pogledam unazad šta sam napisao još malo će i meni neko čestitati mladence ili ponuditi sigurnu kuću, nema trećeg 
zato sam juče lepo otrčao jedan od brdskih krugova i sve se nešto nadam da ću do kraja marta da uđem u neki pristojan ritam i nadoknadim ovaj manjak koji vučem od nove godine
ovo beloGovnjivo vreme ide trčanju na ruku ako se uopšte može reći da IČEMU ide na ruku, tačnije ne ide na ruku biciklizmu pa moram da se pomirim sa trčanjem
ajd i to je nešto


evo ode grtalica da nekom u vukojebini odnese leba i jogurta.
vidim da je narod u nedelju išao na treking ligu i da su se više grlili nego što su trčali, barem po foto albumima nekih, iz čega prosto shvatiš koliko nas boli ona stvar za sport i rekreaciju, prosečan balkanac je prosto ovisan o tom cmakanju i histeričnom smejanju na grupnim fotkama a trčanje tu dođe samo izgovor a ne čak ni povod
svaka čast onoj manjini koji ne spadaju u "prosečne balkance"

Nema komentara:

Objavi komentar