17 ožujka 2021

predloženi trening

često mi se prilikom polaska na trčanje dogodi da mi Garmin predloži određeni Trening, i ja uglavnom stisnem "discard" i odem onako na suho da merim aktivnost
par puta me je zaintrigiralo šta li to on zaista od mene hoće ili očekuje, ali to je bilo sve
nijednom nisam izveo baš taj trening koji mi je on sugerisao, ako ne računamo rastrčavanja kao što je juče bio slučaj, kada mi je rekao idi 40 minuta po 5'30'' pa sam tako nekako i trčao, doduše jako neravnomerno naravno obzirom da sam u srednjem delu išao na brdo i nazad

jednom mi je predložio i dva i po sata Dužine i to neposredno nakon nekog silnog biciklizma koji je očigledno ladno zanemario, po sistemu nisi trčao sedam dana hajde se danas razvali
i šta se događa?
krenem jutros da proverim da li mi baterija može izdržati još par dana ili da stavim sat na punjač, i kako sam stisnuo ono RUN pojavilo mi se da je sat napunjen 17% što je dovoljno za 6 sati snimanja pa sam tako odustao od punjenja
no pojavilo mi se ovo:


i tu sam se zainteresovao, rekoh jeste da je dan govno nad govnetom i katastrofa za trčanje sa ovim olujnim udarima hladnog vetra, ali možda na neku foru ipak mogu da pokušam da izvedem ovo, pa koliko god bio u okviru predložene zone?

dok sam još par puta stisnuo isti taster da bih ovo slikao, garmin je skontao da sam u međuvremenu već otrčao takav trening ili ga odbacio kao predlog, i sada kada opet stisnem RUN samo mi se pojavi osnovni ekran bez ovog vodiča kroz workout :-(

dobro, nisam blesav, umem da se zagrejem 10 minuta, da otrčim 4x7 minuta tempa, da rastrčim zadnjih 10 minuta, a uz toga umem da izračunam i pauze koje su 54 - (10+28+10) = 6, dakle ovo prazno u sredini su pauze od po dva minuta između iscepkanog Tempa.
eto sada mogu i bez njegovog "vođenja" da ispritiskam lap-ove i otrčim ovaj trening, MADA mi je bilo zanimljivije onako da mi on diriguje i da razmišlja umesto mene, poput nekog trenera koji me prati na bicikli


Nema komentara:

Objavi komentar