27 ožujka 2021

danas nam je divan dan

brt na ovom blogu svaki drugi dan rođendan, osim kad je petak trinesti, onda samo čestitam ali odbijam posluženje uz izgovor da sam na dijeti
izgleda da će biti divan dan i tamo negde u maju, vidim najavu prvenstva na 10km na cesti, a ako je prvenstvo možda bude i besplatna startnina heh
(prvenstvo Srbije na putu 10km, Petrovac na Mlavi. 22.05.2021.)
nadam se da će biti odvojeni start za Prvenstvo, od gomile korona turista željnih grljenja i kolektivnih fotografija, da se ja pitam ovaj virus bi mutirao narednih sto godina
i taman da opet uradim lekarski, nadam se da će biti ista ona doktorica koja mi je onako senzualno prepipavala ključnu kost fascinirana tim spojem koji je mogao nastati jedino u školi glume Rudolfa Höss-a

koliko vidim u narednih deset dana je još samo prvog aprila (!) najavljeno toplije od 13-ak Celzija pa ti veruj takvoj prognozi koja ti nudi prvi april.
naravno da sam prošlog vikenda zaboravio da se prijavim za Virtual Bogota, a niko me nije podsetio, pa da podsetim i ja vas da na dnu svakog bloga imate dugmence KOMENTAR pa izvolte doprinesite malo ovom posrnulom umu koji bledi i ubrzano isparava kako godine odmiču
uglavnom 03. april london & 17. april boston, zapišite negde

nisam odavno stavio neki selfi kako pišem pa evo


jutros sam preskočio jutarnje trčanje, čitam šta sam napisao pa može da glasi i da sam jutros preskočio noćno trčanje, nešto je tu višak
odnosno manjak, obzirom da NISAM trčao, a nešto mi se i ne trči
mada kad malo razmislim jutro se još uvek nije baš završilo, obzirom da vikendom jutra traju par sati duže, barem ovim vikendima kada je neradna subota

još uvek sam pod utiskom jučerašnje vožnje u kratkim gaćama pri čemu naravno ne mislim na tange ni bert rejnolds hot kupaće nego na kratke biciklističke do iznad kolena, to se zovu kratke gaće a duge su duge jelte
i krenem da pogledam podatke sa trčanja jer mislim da mi je drugih 9km (petak) bilo brže od prvih 9 (četvrtak) kad ono prc nema mi aktivnosti, i tu shvatim da mi već par dana stoji ugašen blutut na telefonu pa se ništa nije prebacilo


znači strašno.
da, da, da, evo ga, 5'22''/km naspram 5'29''/km, bogme ako ovako nastavim za deset dana ću biti u formi da pobedim ono Državno na drumu

Nema komentara:

Objavi komentar