06 ožujka 2021

nadoknada

mal malo pa me zatekne ili sačeka neka nadoknada, kad kažem sačeka mislim ono iza ugla a ne na autobuskom stajalištuuuuu
bavim se nadoknadom, to je kad imaš neku Nadu pa pošto je okej cura ti je zoveš OK Nada i onda sebe zatekneš nad OK Nadom, ijuuuuuuu
mislim ako ti je OK zašto da ne pa jeldaaaaa
a najgore je kad nemam pojma gde sam bio tipa u utorak a danas već subota, pa drž garmina drž stravu drž mapmyrun ako nisam snimao nego naknadno ucrtavao putanje da provalim kuda sam se sve provlačio, a kad nema ništa od toga onda otvori fotose pa se setim jaaaooooooo

pa bio sam ovde pa onde a donde biciklom pa odande trčao na onuda uzhajkovao pa nizbrdo opet strčkao pa dok sve to pohvataaaaaašššššš
jedina srećetina u nesrećetini je bila htedoh da kažem KOJA? ali mi se ovo učini kao da je nešto za jelo prasetina jagnjetina sraćetina sirćetina srećetina sve kao neke salateeeeeeee
sad ću da dobijem napad apetitaaaaaa
ovako odmah s jutraaaaa
vidiš i taj crnogorski kako je neodređen jer kad kažeš onoj Nadi gore čuj me Nado OK Nado napašću te sjutra, da li se misli da ćeš da je napadneš bilo kada sutra, ili čim zora svane, tojest s jutraaaaaa

elemčina, to je kad nakon pet pokušaja da presečeš i kažeš elem, napokon prelomiš i nastaviš gde si stao, a to je da sam barem sve te dva po tri po osam po iks kilometara trčao u istim patikama pa mi barem to nije lako da sračunam, inače bi bilo stani pani traži po fotosima vidi li se negde neki ćošak đona pa da rastumačim u čemu sam bioooooooo

i tako prođoše ti dani bicikle kao da ih nije ni bilo a ja dođoh u perverznu situaciju da sam ljut na Mart zato što je zahladnelo ispod +16, što ti je mozak nedokazani, i ko će sad na trčanje, fuj bljuc, zašto sam kupio novu biciklu ako moram na trčanje, buaaaaaaaa


(pranje guma juče na lokalnom putu iliti po moderno rečeno DEZOBARIJERA)

Nema komentara:

Objavi komentar