15 ožujka 2021

petak petnaesti

a evo sada je petak 15. pao u ponedeljak, bog s njima, tj sa ovim danima i datumima
napolju severac krila umara a ti i ja soko i sokolica
hehe tek sad sam skužio da ide po balkansko balvanski ja i ti, a ne ti i ja
jer mi bilo čudno kako ti i ja soko i sokolica a peva muško
uvek se provuče to ja i ti, muško i žensko
adam i eva, antonije i kleopatra, bog i batina, luj osmi i njegove žene, orfej i euridika, jedino čega mogu da se setim da ide ona pa on je boni i klajd

jutrošnje trčanje po susnežici se malo oteglo, na brdu je bilo nešto malo snega po livadama ali se po asfaltu još uvek nije bio zadržao
vidim u lokalnoj fb grupi slike, mali kum je prolazio preko prevoja na 745m i naišao na kamion koji je sleteo u kanal, a ja nisam išao dalje od 440m nadmorske što se ispostavilo kao pametno
doduše ne znam ni kako bih stigao peške do 750m u samo sat i malko trčanja

izašao mi je prosek 5'27''/km u ovim nehumanim uvjetima, a pre neki dan sam kontra krug išao 5'47'' iako je to bio lakši pravac, sa dugim blagim usponom i strmijim strčavanjima, a ovo danas je bilo ubitačno jer sam imao i kilometar od sedam i po minuta, gulp
iako sam mislio da sam solidno otrenirao, sat mi je saopštio da dangubim i kaznio me oduzimanjem poena pa mi sad vo2max procenjuje na 53 iako sam se desetak dana usidrio na 54 ml/min/kg
KAO DA JE TO NEKOGA BRIGA


najavljeno je još barem desetak dana ovog sranja sa hoće pada neće pada hoće da se topi neće da se topi hoće oblak neće oblak e jedino vetar neće prestajati a uz maksimalne između 2 i 7 stepeni teško da će me neka od bicikli videti sve do poslednjih sedam dana marta, ako i tada
bio je plan da potražim ovog kerića što ga je Lola hranila par dana tu na nekoliko km izvan grada i eto zašto ne volim dane bez bicikle, peške ne možeš da stigneš ni trećinu stvari 
СХИТ

Nema komentara:

Objavi komentar