23 listopada 2021

škorpijonsi

juče sam izbegao kišu na bicikli, prošao novim asfaltom tu nadomak grada da vidim kako je to ispalo i mogu reći da dosta znači, sada kad odem bajsom do Lidla i tamo ga zaključam imam taj krug od 15-ak km sav asfaltiran bez gornjeg spoja od kilometar zemlje i baruština, za zimu bombonica.


pa kaže
"23.oktobar 06:51 Sunce ulazi u Škorpiju"
ima neki blog koji se zove zvezdani(n) dnevnik jer je autorica sebe nazvala Zvezdana, e sad da li se tako zove nemam pojma a nije ni važno
i ona mi uštedi vreme da pogledam ove horoskopske znakove jer mi na tu temu guglanje slabo ide i uvek nađem neke nerelevantne gluposti 
dakle jutros kad sam nakon pet dana bicikle napokon zapucao na kišno trčanje, već smo bili da tako kažem U ŠKORPIJI, što će reći da sam trčao uškorpljen
pisalo je da je +13 pa sam dole uzeo tzv bicke a gore takođe biciklistički šuškavac pa je moglo delovati da mi je neko ukrao biciklu pa trčim gradom i tražim lopova

elem krenuo sam na neki krug od 7-8km pa ga malo "na mišiće" na dva mesta malo razvukao i izašlo mi je 10km, nije loše.
osećaj onako nikakav, trup trup trup bez neke silne želje da merim brzinu a pulsevi su bili oko 125 kad god sam ih pogledao.
traka je radila kako treba, vratili su je iz servisa nakon samo par dana i rekli da se sa njihovim satovima uparuje te da probam da update-ujem garmin express app i da probam opet
čim sam uključio sat i stisnuo search for sensors odmah mi se pojavio hrm i upario, a čim sam krenuo na trčanje odmah mi je sat napisao ext. hrm. connected.
e sad da li su oni ipak nešto popravljali pa neće da kažu, ili su nekom vradžbinom postigli da sve odjednom radi a pre toga nije htelo iz 20 pokušaja resetovanja i koječega, ne mrem znati.

naravno da zbog kiše nisam hteo da pipkam po telefonu i da pravim sebi mučenje nego sam poneo gopro i opalio par mutnih kišnih usputnjača
dok ovo pišem odnekud je provirilo sunce iako je u najavi ceo dan kiše, i sad razmišljam da li ono drugo trčanje koje sam planirao kasnije u toku dana, da odvalim odmah sad nakon što sam se najeo grožđa i refuel-ovao se sa tri ferero rošera, ili da ipak čekam da prođe još malo vremena

u aksljeme su imali teoriju da ako između dva treninga ne prođe minimum 6 sati, da se to računa kao jedan trening, dakle ja bih trebao da trčim tek od 15h pa nadaljeI TU MI JE SINULA IDEJA
pošto sam se prijavio na virtuelni NYCM, ko kaže da ja to moram odjednom?
mogu da odem triput po 14km (recimo, nebitno je kako rasporediti) i da između tri trčanja napravim pauze od po sat-dva, ali da ne završavam activity nego da stisnem "resume later" id a tako u vremenskom prozoru od nekih 6-7 sati završim ceo maraton.
tj moram videti postoji li "rampa" i kolika je.
...
...
...

- Is there a time limit for any Virtual TCS New York City Marathon tier?

- No. However, you must complete the full 26.2-mile distance in a single run activity during one calendar day.

tadaaaaammmmm :-) 
dakle mogu da se odmaram koliko hoću, mogu na trčanje triput ili četir' puta, svejedno, samo da ne stisnem "finish" dok ne pređem 42.2 yikes!

Nema komentara:

Objavi komentar