03 listopada 2021

prema planu i preko plana

plan je bio da potonem u močvarama rezervata Zasavica no na startu su rekli kako ove godine nema blata i da vidiš čuda nisu nas slagali.
jeste na par mesta bilo onako vlažne zemlje, na par mesta korova ili pokošenog dubokog korova, po nasipu je bilo dosta prašine i grbave zemlje, po makadamima svega i svačega što se valjda i podrazumeva.

za razliku od prošle nedelje i TLS (treking liga srbije) kada sam išao onako neodlučno do razdvajanja srednje i velike staze, ovaj put sam planirao da idem na srednju stazu i nisam nešto naročito ni razmatrao dugu.
razlika je bila u dodatku 6<->6 kilometara napred i nazad po nasipu, što bi bilo super zanimljivo da sam trenirao i bio spreman za mazačinu od tri sata, jer je to idealno da u susretanju pre i nakon okreta vidiš/sretneš sve i proceniš ko je u kakvom stanju i koliko mu treba do pucanja :-)

no ovaj put mi je nakon onih 2h45' po planinama bilo sasvim dovoljno da otrčim 21km po ravnom, i ovo je koliko znam poslednja trka VTL (vojvođanske treking lige).
mislio sam da je od TLS ostala još samo trka ovčar-kablar, no malopre mi je došlo na fejsu da je za dve nedelje još jedna TLS i to veoma zanimljiva na obroncima Zlatibora.
kako se to uklapa sa apatinskim polumaratonom evo stvarno nemam pojma.

ovo je u subotu 16.10. a apatin je u nedelju 17.10. i to doduše nije nikakav problem stići u subotu popodne...
(javljam se za dva minuta dok u mapsima vidim koliki je to put)
...
ajme minimum 4 sata, 30km do autoputa u čačku pa autoputem malo do iznad novog sada i onda po selima truc kljuc dok te negde ne uhvati polizei sa radarom :-/

otprilike će da presudi prognoza
buđavo vreme će da znači trčanje po asfaltu u zavetrini neke lepe grupice tipa pejseri za 1h45 (mada mogu brže ali ne moram) a lepo vreme će gotovo sigurno da me odvede na treking ligu jer bi pride i Lola mogla lepo da se provoza biciklom dok ja trčim, to je predivan kraj i ima asfaltnih puteljaka kroz planine koliko ti duša ište.

no prvo ide sledeći vikend pa polako.
što se tiče ove trke, do 12. km sam imao nekakvo društvo mada rastegnuto i razvučeno, ni u jednom trenutku doslovno grupa ali stalno se neko motao 50m ispred ili iza tako da mi je bilo zabavno.
na razdvajanju su tri momka otišla na dugu stazu, bili su dobrih 300m ispred ali su se previše zadržali na kontroli/okrepi pa sam ih maltene stigao, dok sam video da je na kratku otišao samo jedan, i on minimum 500m daleko jer sam ga *jedva* video.

u isto vreme sam prestigao nekog čiču koji je nekim čudom bio ispred mene (?), to kažem jer sam ga prošao bukvalno duplom brzinom i jednako tako je ostao iza.
možda je malo anticipirao start, da ne kažem "ušao u pucanj" pa krenuo nekih pola sata ranije :-D
kod prve rampe na nasipu sam izmerio vreme, tj video kada je taj momak prošao i zapamtio stanje na štoperici, koja je pokazala skoro tri minuta, što će reći nekih 650m.
nisam se ni nadao da to mogu da stignem u preostalih 9km (na kraju je ispalo 8.5) a i da sam se trudio ne bih mu ništa skinuo jer je očigledno trčao bar desetak sec/km brže.
bože moj, zlato njemu (senior) zlato meni (veteran), posle trke sam mu prišao i upoznali smo se i fino se ispričali, bar neka korist od svog ovog covid "druženja".

malo slikanja s magarcima, gulaš od mangulice, domaći organski 100% sok od aronije i pravac najbliži lidl da vidim šta zanimljivo ima od alata :-)
našao sam za 5€ torbicu za biciklu sa mini alatom i mini setom za krpljenje guma unutra, dakle po ceni torbice sam sve ostalo dobio besplatno, bingo!
i još jedna sklopiva 30cm testera za grane, i set klema i kojekakvih nastavaka za žičice sa sve multifunkc. kleštima za postavljanje istih, opet bingo!

rekli su da mali maga ima dva meseca,
iz ovog ugla deluje veći od majke ali nije ni 20% njene veličine.