01 listopada 2021

naučno istraživanje

nakon lagane vožnje danas, mogu da opišem to jučerašnje ispitivanje napona po kiši, srećom me nije udarila struja
JER JE BATERIJA BILA PRAZNA
ali evo o čemu se radi:

trčim juče neki tamo drugi treći kilometar i spazim puls 165 a idem ono laganica
odma rekoh GREŠKA
obzirom da nosim puls traku malo jezikom ovlažim prst pa podvučem pod one elektrode ili senzore ili kako se to već zove, kao ako se nisam oznojio pa da PODMAŽEM
ništa, puls ode preko 170

pipnem žilu na vratu, rekoh možda me upravo udara neki infarkt, tok tok tok vidim da to nije preko 120
dobro je, za početak barem ne umirem, dalje ćemo lako
podignem sat malo od ruke i spazim da mu svetle ona zelena svetla za merenje pulsa
ZAŠTO ON MERI, AKO MERI TRAKA?
zar ne treba on da prištedi energiju ako mu već neko drugi radi posao?

skinem sat skroz, i prislonim mu leđa uz windproof prsluk koji nosim u ruci, sada mu je poleđina crna površina
umesto pulsa mi se pojavi "---"
dovraga, dakle traka ipak ne radi!
vratim sat na ruku, on nastavi sa 152 pa opet ode na 168.
hmm
odskrolam na sledeći ekran, tamo mi piše kadenca 170
malo zavrtim nogama, ode na 180, utom naiđem na uspon i znatno usporim, ona se vrati na 162
DAKLE KADENCA RADI

ali kadenca se valjda meri preko puls trake, kao i sva ostala running dynamics, vert i horiz oscilacije, balans L/R i ostale zayebancije?
odskrolam na sledeći ekran da pogledam dinamiku trčanja, tog ekrana nema
imam samo live i lap, onako kako sam ih personalizovao, taj treći je nestao
vadafak???
otkud mi kadenca ako puls traka ne radi???

SKINEM PULS TRAKU, onako u trku!
kadenca i dalje radi.
ubrzam, 180, usporim, 166, sve regularno.
PALI MI SE LAMPICA!
sat ima žiroskop, kako drukčije zna kada noću okrenem ekran u vodoravan položaj da pogledam podatke, on automatski upali svetlo.
DAKLE KADENCU IMAM I OD SATA, ne samo od puls trake.
koja je crkla.
vratim je na grudi da je ne nosim u ruci, nemam šta štedeti kad je baterija mrtva.

dođem kući, izmerim, 2.0V
setim se i da mi je negde na pola treking lige pokazivalo 166 a ja bio ushićen kako me dobro "radi" adrenalin, verovatno sam i tada merio satom a ne trakom, i verovatno je i to bila greška :-/
kada je baterija trake ispod 3V, on mi javlja "hr sensor battery low" pre nego što siđe na 2.8V
a sada, obzirom da je baterija na 2V, sat ni ne zna da sam je stavio, radi kao da sam pošao na trčanje bez nje, nema šta javljati jer traka ne postoji, i usput mi ugasi running dynamics ekran jer je bespotreban

verovatno je dovoljan i mozak šišmiša da bi se to ukapiralo ali iz nekog razloga sam se osetio nobelovski srećan što sam u samo dva kilometra trčanja uspeo da dešifrujem rebus
bravo ja
stavio sam novu bateriju, od sutra ću opet viđati realne pulseve

Nema komentara:

Objavi komentar