22 listopada 2021

taĆno prema predvidžanju

predviđajnost mi je jača strana, kao i proždrljivost.
tu postoje opet dve stvari
PRVA
lepo sam rekao da će juče biti poslednji lep dan, danas je svanulo oblačno, kiša je malo rosuljala, majci bi bio rođendan pa sam joj otišao u posetu i zatekao gomilu blata jer su odmah do nje nekog sahranjivali pa su za sobom ostavili nešto poput betonske njive
tako mi ništa nije pomoglo što sam planirao da se držim asfalta, ipak zaglavih u blatu

DRUGA STVAR
najavljena kiša je, osim što je nenajavljeno malo namočila jutro, malo pomerena ka mraku, pa bi tako trebalo da paducka celu noć, kako ovde tako i severno što znači da će onaj trail na fruškoj gori da bude još jedan festival blata.
sve nade sam polagao u to što ipak može da se uplati na licu mesta no ovako mi ne pada na pamet da se cimam, posebno jer je start toliko rano da bi trebalo krenuti čak i pre 6!
dovoljno sam istraumiran što mi jutarnji mrak sve više zalazi u doručak, još mi fali da preko toga ustanem još sat i po ranije i da mi pola dana prođe u mraku.
ne znam što se uopšte zove dan, leto je dan a zima je noć, više manje

TREĆA STVAR
juče sam vetrom nošen skroz neplanirano obišao neke stare i neke nove puteljke.
krenuo malo niz vetar pa shvatio da ću tako stići do đerdapa a da svakako moram da se vratim prema svom tom vetru, i onda sam nešto kao malo vijugao i proverio jedan novi asfaltić, shvatio da je ustvari jedan i po, onda sam naišao i na treći no nisam baš sve stigao da ispitam pa mi je ostalo da se jesenas zaputim još jednom na tu stranu dok mi je u glavi sveže sećanje odakle treba krenuti i gde će me to dovesti
imao sam nekoliko zastajanja i buljenja u mapse, čime sam uštedeo dosta vremena i snage na izbegavanje roads to nowhere koji vode u neki zaselak i dalje ni makac osim ako ćeš u kukuruze

tako mi je za danas ipak ostalo da odem da nahranim ona dva kučenceta, ne raduje me povratak u dugi dres ali šta ćeš, trčanje će morati da pričeka još malo
valjda ću se sutra setiti kako to beše izgledalo


stigao mi je mejl gde mi kažu da sa trenutnom pozicijom na skali gugl vodiča mogu da ispravljam mapse, pa sam odmah isprobao mogućnost i poslao im jednu korekciju, kaže da će mi stići email kada razmotre predlog

Nema komentara:

Objavi komentar