25 listopada 2021

plan naspram realizacije

kad sam otvorio blog imam šta i da vidim, jučerašnji post (završen pred polazak) mi stoji kao DRAFT i strpljivo me čeka, tako da se izvinjavam, evo objavljujem ga naknadno, klik, gotovo.
eno ga odmah ispod ovog.
i odmah mogu da nastavim da pišem današnji:

a evo sad ću da pokušam da rekonstruišem kako je nedelja izgledala, prema ili unatoč planu:

9:30-10 prvi deo odlaska

krenuli smo u 9:40 i svejedno stigli u 10 jer sam malo brže vozio jelte ;-)

10-11 trčanje negde usput
ovo je ispalo cakum-pakum, ostavio sam sat vremena za 10km s tim da sam u startu potrošio 5 minuta na izlazak iz auta, promenu trenerke, hvatanje gps-a i tako to, ali sam zato trčanje završio za 54 minuta i to je bilo savršeno

11-12 drugi deo odlaska
ovde kreće štucanje plana, jer je trebalo 20 minuta od mog dolaska do auta, pre nego što smo nastavili nazad, pa smo na mesto glavnog izleta stigli u 12:25

12-16 vožnja (plus raspak/upak bicikli u auto)
raspak bicikli je bio expressan no svejedno smo na vožnju krenuli u 12:40, sa namerom da umesto gore-doliranja po fruškoj gori ispitamo donji pod-brdski deo gde nismo nikada bili, za razliku od štrafte po vrhu koju znamo napamet
to je sve ispalo čak i bolje od zamisli, od 63km smo poznavali samo prvih 13 ali u kontra smeru, i poslednja 3km. sve ostalo je bio nov teren.
i to sve za samo 3h20' iako smo zbog cik-cak terena ustvari napravili više km nego što je predviđao obračun po brdu

16-18 povratak kući sa svraćanjem u lidl
krenuli smo sa minimalnim zaostatkom, izbacili lidl iz satnice jer nam ionako ništa nije trebalo i stigli kući tačno u 18h

da mi se dodeli nobelova nagrada za planiranje, odnosno za sitne prevare koje nadomeste nešto_manje_sitne greške u tom istom pomenutom planiranju

Nema komentara:

Objavi komentar