29 listopada 2021

smoothie pa prospie

evo nisam pametan, koju mogućnost uspeha odabrati
otići na treking ligu i praviti se važan na Stravi sa naslovom "prvi/drugi/treći apsolutno* na srednjoj stazi" ili skicirati neke lepe routes za obilazak tokom ova najavljena tri prelepa prolećna dana usred jeseni

*naime kao što je poznato ko god je u stanju da pređe srednju stazu otići će i na veliku zbog bodova pa meni hronično ostane da maltene i nemam konkurenciju odnosno društvo nakon razdvajanja srednje od velike

juče sam se zeznuo u samo jednom sitnom detalju koji mi je doneo velike probleme, eto vidite da je i to moguće. nisam zaboravio čarape, nego EVO ŠTA SE DOGODILO
razmišljajući kako da se najpametnije obučem za +12 na mtb-u, uzeo sam dole one nogavice koje podvučeš pod bici gaće, preko toga gaće na tregere, ispod tregera podmajica ona rupičasta, i tu se prevarim pred kraj, u foto finišu
umesto da ispod dugog dresa uzmem bilo koji treći sloj koji će mi držati toplotu na vetru, spustu, i u hladovini, ja uzmem dugi dres sa ljubljanskog maratona, rekoh on je tanak a sintetika i biće mi topao


right? 
mućak!
taj dres je toliko vlage zadržao u sebi bez ikakve namere da je pusti iz zagrljaja, da je to bilo katastrofalno
prosto kao da sam ceo dan nosio na sebi neku hladnu oblogu
šta god da se događalo, uzbrdo, nizbrdo, uz vetar, niz vetar, on je uvek bio onako nežno vlažan i manje nežno hladan
na kraju sam odustao od putovanja dalje u planine jer bih očigledno prodrhtao u povratku sa 1000+ nadmorske, pa sam otišao u niža brda da se podsetim nekih puteljaka kojima odavno nisam prošao
eto tako sam stucao prvi od 4 POSLEDNJA LEPA DANA
s tim da je taj prvi bio malo hladniji, dok ova sledeća tri pet-sub-ned najavljuju čak i do +16 ali sa puno više vetra
šta se radi na +16 sa puno vetra, evo nisam pametan
trči se treking liga?

ali viđu vraga, tu imamo dve začkoljice
1) kad se pređe preko venca planina uglavnom se upadne u tradicionalnu gustu maglu kroz koju voziš 25 na sat a ni pri toj "brzini" se ne osećaš sigurno, posebno ako stigneš neku tetku koja ide 20 km/h pa čik je pretiči ako je vidljivost deset metara i farovi iz onog smera iskaču kao duhovi u par stotinki
2) kad izađeš iz magle i odstojiš pola sata u redu za startne brojeve JER SE NIKO NIJE SETIO MAGLE I SVI SU ZAKASNILI, dalje trčiš tri sata kroz šumu i ne vidiš ništa od te lepe prirode i planine

a sve zarad onih deset kudosa na Stravi!
jesmo li zaista toliko nisko pali?
ako nekom ne fali medalja, taj sam.
ili sve to ima nekog višeg smisla jer trku otrčiš na 30% većem intenzitetu od najbržeg treninga pa onda dalje nastaviš da treniraš sa više elana i snage, i to se na neki neočekivan način ipak isplati na drugom polju?
hmm

PS
kaže strava emajl da sam se od početka godine 13.5 puta popeo sa nivoa mora na everest



Nema komentara:

Objavi komentar