17 ožujka 2022

duže od očekivanog

nije naslov nekog erotskog filma nego moje dejli aktiviti koja se podosta da izvinete otegla.
nakon još jednog dana u renoviranju i renoviranja u danu, izgleda da je došlo do promene A EVO I DO KAKVE.
naime juče uopšte nisam pridavao značaju to što mi je sat ujutru dao preko 80 poena za spavanje, i uopšte tome nisam pripisao veselo živahno radosno aleluja tenk ju lord ou lordi lord trčanje.
a jutros mi je dao 57 poena i morao sam da znam da ću da popušim, što bi rekli dizelaši.
no ni tome nisam davao značaja pa sam izleteo iz kuće misleći da ću biti još živahniji nego juče jer sam danas radio sat manje.
no ne lezi vraže, od prvog koraka noge krute i trome, bez obzira na istu količinu kafe i nutele.
tugo, tugo nesrećo, što reče onaj pastirski rok bend crvena jabuka. 

btw promenili su Dan Valjeva sa 15.09. na 30.03. i eno po fejsu sve vrvi od pitanja zbunjenih valjevaca A ŠTA SE TAČNO DOGODILO NA TAJ DATUM? ahahaha, to dovoljno govori o svemu.
a na dan valjeva, taj novi za tri dana, imaćemo besplatan koncert Crvene Jabuke u domu kulture, valjda jer je napolju hladno, s tim da je stranka na vlasti podelila 80% besplatnih karata među sobom a za ostale je kažu bio red 50 metara, jer je broj sedišta ograničen.


i tako sam malo trup-trup pored reke pa zaustavio stisnuo STOP pa se provlačio jer je poplavljena planinarska staza pa mora malo kroz šumu da se kozira iliti divljokozira, pa opet malo RESUME pored reke pa opet STOP na vertikalnom usponu kroz šumu pa opet RESUME i tako se nakupilo 17km uz napomenu da sam imao 200m više spusta nego uspona, što znači da sam uz 200m uspona uzhodao inače mi očigledno ne bi prosek bio 10 km/h.
dosta vetra, prohladno, zubato, bljak, hoću proleće.
narednih nekoliko dana isto.
trčaću i plakaću, šta drugo.
kao u vicu kad je iz magacina nestalo 50kg bibera pa šef pita cigu - nisu valjda miševi, nakon šećera i brašna, pojeli i biber???? a ciga kaže - nećeš da veruješ drug šef, jedu i plaču!

Nema komentara:

Objavi komentar