13 ožujka 2022

lepa Kata s troffa

kako je lepa Kata pala s trofa, ne zna se, valjda je trof bio raskliman.
trof je neka verzija krofa, klasičan krof na tri vode.
i onda je lepa Kata pala sa četvrte strane gde nije bilo ni krofa ni trema.
dakle spavanje katastrofa.
doručak katastrofa.
napravio sam neki namaz od semenki suncokreta, ali sam umesto maslinovog ulja iz flaše upotrebio takođe maslinovo ulje koje je ostalo nakon prženja suvih vešalica.
i bilo mi žao da potrujem pse ako im u to umočim hleb, jer je bilo previše slano.
i da ne bih pobio pse ja u pokušaju samoubistva umeljem to u taj namaz iliti puter, i bogme mi je bilo podosta mukica iako sam ga tanko namazao, i preko mladi sir koji je poznat po tome što je neslan pa kao protivteža jelte.
nema veze, posle toga sam rešio da odmaram od renoviranja nego sam se nakon praznične šetnje sa psima u pusto nedeljno jutro zaleteo usisivačem kao Fredi Merkjuri u onom spotu, i to je već bilo dosta od aerobika.
pa onda užina, nešto slatko, i kao ajmo da se provozamo.
tu sad ide kvaka, ili tri kvake.
nikako da urihtam temperature u najavi, u prirodi, termometar na terasi i osećaj.
ceo dan su svi vremenski portali (igra reči heh) javljali maksimalnu +8, doduše sunčanih, ali doduše i vetrovitih.
e sad, ja kaobajagi ZNAM da mi ispod +10 trebaju rukavice ili mi se smrznu prsti, ali ovo je već drugi put da na +8 zvaničnih termometar na terasi pokazuje +11 i da ja vozim sa rukavicama bez prstiju, onim biciklističkim.
umesto dresa sam uzeo tzv džubin, to je kao neka vetrovka u obliku rolke sa rajsferšlusom spreda i džepom na leđima, poteško za objasniti onome ko nije imao.
i eto u tome nam je bilo taman, nosila je i Lola isti.
držali smo se ravnjikavih i blaže valovitih puteljaka izbegavajući one najveće, i tako prekotrljali nekih 65km za tri sata u najtoplijem delu dana, bingo.
obzirom da sam se prethodnih dana relativno natrčao, ovo mi je ok.
sutra je najavljeno još toplije ali posao više ne može da čeka pa ću videti na šta će izaći dan što se tiče sporta i rekreacije.
slika nemam opet, nikako da se dogovorim sa telefončićem po tom pitanju.

Nema komentara:

Objavi komentar