04 ožujka 2022

Đoni Štulić izgubio palac, pronašao ga ispod jorgana

poslednje ovo poslednje ono...
sudeći po prognozama ovo je bio poslednji dan kad se moglo voziti bez dodatne opreme u vidu skafandera rukavica kapa i ostalih nepoželjnih artikala obzirom da sam biciklu oduvek povezivao sa nekakvom slobodom, zbog čega sam imao averziju prema motorima jer mi se smuči život kad na +35 ugledam bajkere u kombinezonu dugih rukava i nogavica, sa rukavicama i u čizmama!

sutra je još najavljeno vedro jutro i naoblačenje kasnije sa maksimalnom od oko pet stupnjeva mada je ovih dana uglavnom bilo malo više od raznih najava.
nakon toga u nedelju nešto snega tojet bljuzge i blata svuda van asfalta jer će biti oko nule, i zatim postepeno prelazimo u taj ledeni talas koji će prema trenutnim prognozama krajem naredne nedelje doneti jutarnje dvocifrene temperature, ono kad si se smrznu sline u nosu čim izađeš, dok će ako bog da dnevne stići do nule pa će to uz britko jarko sunce ostaviti trčanje i hajk kao jedine moguće izbore.

za državno u polumaratonu se nisam prijavio jer za 7 dana ne mogu da se utreniram ni za šta, a i polazak od kuće na trku, dok sviće na -13° mi deluje pomalo ekstremno ako se ne radi o nekom planinskom maratonu nego o gradskoj trci.
danas se održava prvi polumaraton na standardno jezivo vetrovitom Srebrnom Jezeru, skroz dole niz Dunav, srećom nije sutra po snegu pa da baš totalno poginu, mada im ni ovo neće biti preveliki užitak.

uspeo sam da namaknem 980m uspona u samo pedeset i nešto kilometara vožnje, opet sam vozio onaj "cestovniji mtb" sa običnim šarama na gumama a ne kramponkama, i bez amortizera.
e sad tu ima začkoljica, malo si brži po ravnom i na blagim uzbrdicama, na strmom je svejedno jer 15kg je 15kg, mogao bih ih jednom detaljno izmeriti i to će me baš zanimati, no nizbrdo je pak onaj sa kramponkama i ogromnim točkovima puno bolji upravo zbog amortizera jer možeš da sletiš niz razrovan krivudav asfalt bez razmišljanja, duplo većom brzinom od ovog tvrđeg koji nije toliko bezbrižan kroz rupčage a i više kliza po rizli tamo gde je lepši asfalt.
u par navrata sam imao tu situaciju da napokon dođem na noviji asfalt, no tu imaš dva traga kuda idu točkovi a sve ostalo je u sitnim kamenčićima od posipanja protiv leda, pa krivudavi puteljak izgleda kao neka staza sa dve piste, pri čemu iz leve u desnu možeš da prelaziš na pravcima ali u serpentinama i ne baš.


tako da ne znam koliko je i ovo bilo brže od onog da sam išao BIG Bajkom, obzirom na divljački ledeni vetar koji bi takođe više smetao da sam vozio u uspravnijoj poziciji, možda bih stigao do 20 proseka umesto ovih 21.3 km/h.
dosta vremena sam izgubio zastajući i nameštajući buff preko one trake za čelo i skidajući ga na uzbrdicama kada postane toplo, čak sam i onu torbicu koju daju na trkama pokušavao da ispod dresa obučem spreda na ramena da se zaštitim od vetra i hladnoće.

šta će biti sutra tog poslednjeg dana pred povratak zime, nemam pojma.
ima nekih obaveza iako je subota, a posle toga verovatno neka kombinacija trčanja i hajka, jer ako odem *samo* na trčanje to bi značilo da bih morao vrlo brzo da se vratim kući jer sam prošli put nakon 14km zaradio neke sitne upale.

Nema komentara:

Objavi komentar