10 ožujka 2022

laži i prevare, međublog o Proleću

znate šta, ja mislim da proleće neće ni doći.
evo ako dođe proleće, vi mi pokažite ovaj blog, nabijte mi ga pod nos i recite - eto vidiš da si bio glup, ipak je došlo.
pošto nema šanse, jelte, inače se ne bih ni kladio.
i tako, obzirom da proleće očigledno nikada neće doći, naročito za 12 dana po kalendaru ili 12+13 dana po srpskom kalendaru...
hej, idejaaaa!
Srpsko Proleće.
dakle idemo u istraživanje.
prvo na neku horoskop stranicu koja svake godine odnekle prepiše kretanje zvezda tojest nas u odnosu na zvezde:

20.mart 16:34 Sunce ulazi u Ovna (proleće)
sada idemo na crkveni kalendar da vidimo kada u srpske crkve stiže dvadeseti mart:


dakle srpska crkva smatra da 20. mart dolazi 2. aprila i tada moramo slaviti dolazak proleća, kao što i 11. april (uskrs) dolazi tek 24. aprila pa moramo malo pričekati na peronu.
dakle ravnodnevica je 2. aprila, iako nije.
pa ti budi pametan pored ovakve crkve, srpski vernici su ostali da žive u 16. veku.
jedino mi je žao što nisam rođen u vreme kada će crkveni da poskoči još jedan dan i da zbuni pučanstvo kojem se IQ ubrzano približava broju cipela.

oni viču "ali božić nije 25. decembra, nego 7. januara!!!"
kakvi će žbunovi u glavama rasti za 80-ak godina, ne mogu ni da zamislim:
Почетна разлика између јулијанског и грегоријанског календара од 10 дана, данас износи 13 дана, а након 2100. увећаће се на 14 дана (што значи да ће Божић по јулијанском календару падати од тада 8. јануара по грегоријанском календару).

već zamišljam božić 2101. i srbe kako u šoku govore ŠTA SAD i protestuju ispred crkve MI SMO NAVIKLI NA BOŽIĆ 07.01. KAKAV SAD 08.01. ili nose transparente MI ZNAMO SVOJA PRAVA, I TRADICIJU, i u nedoumici šta se događa donose revolucionarni zaključak MI ĆEMO SLAVITI BOŽIĆ I SEDMOG I OSMOG JANUARA, I PO STAROM I PO NOVOM OBIČAJU.
(ne primećujući da je "i po starom i po novom" običaju sa strane u crkvenom kalendaru pisalo 25.12.)
hohoho xoxoxo

Nema komentara:

Objavi komentar