12 ožujka 2022

dvaput je ipak samo dvaput...

... mada možda i nije.
naime u dva dana sam dobacio do 10+10km trčanja, što mi je bilo sasvim zadovoljavajuće nakon kućnih radova, čučanja klečanja savijanja i ostalog inkvizitorskog uživanja.
e sad da li je dvaput ili nije, i jeste i nije, jer sam oba puta istrčao iz grada, došao podno uspona, onda prvo jednim pa drugim putem izašao pod vrh ili na vrh brda, i odatle strčao nazad u grad, takođe različitim putevima.
tako da, ustvari mi je ispalo dvaput plus dvaput, odnosno dvaput po dvaput. 
komada trčanja.
vreme polako otopljava pa je za nedelju najavljeno sunčanih +8 što još uvek ne znam da li je skroz dovoljno za bezbrižan biciklizam, no ponedeljak je već dvocifren pa možda bolje posluži.
eto jedan brz kratak i ugodan za čitanje blog, poput onog murakamija koji je na nekoliko stotina stranica uspevao da dosađuje istom rečenicom "evo i danas sam pretrčao deset km".

Nema komentara:

Objavi komentar