27 ožujka 2022

prijatno

elem haos je došao na naplatu, i to u jednako haotičnom maniru.
nakon što sam napravio savršen plan,
petak MTB,
subota kratka trka 5.5km,
nedelja trka/tempo_trening od 10km u okviru NS polumaratona,
to se pretvorilo u
petak hajk pod temperaturom,
subota MTB (59km sa dosta uspona),
nedelja polumaraton.

OTKUD SAD TO?
pa lepo, odlučio sam da pokušam da iskoristim džokera.
kao nekakav selebriti imao sam ponudu od direktora NS polumaratona da kad mi zatreba dođem po "broj viška", umesto da trčim bez broja, jer može me ubiti neki dron na stazi ili aneurizma, pa je bolje da imam osiguranje kao učesnik trke.
pisalo je da je podela brojeva od 8-10 i start polumaratona u 11:00, 
a trke na 10km standardno u 11:45.
ranije je bio frtalj (10.55km) a sada je pisalo 10km, ne znam da li su menjali dužinu.
i to sam uvek trčao bez broja jelte.
ili sam bio polomljen ili bolestan i prosto je morbidno plaćati 20€ startninu za prvo tempo trčanje u godini, kao da mi je malo 30€ za benzin jelte.

i tako kao i svake godine krenuli smo u 8:20 umesto u 8 i rekoh samo da stignem da se presvučem negde do 10:45, da do 11 otkaskam do starta i da  krenem sa polumaratonom da se malo zagrejem, vratim se na start, uradim ubrzanja, i da u 11:45 otrčim taj svoj tradicionalni frtalj.
no stigli smo u 10:20, nije bilo gužve na cestama.
i već u pola 11 sam bio u prijavnom centru, dobar dan, meni je rečeno da ako ima broj viška da uzmem slobodno, ne treba mi majica ni ništa drugo.
i odmah su mi dali broj uz molbu da u cilju NE uzmem medalju jer su knap sa medaljama i eto da budem fer kad su i oni bili fer.
no frks.
i pita me koji ću broj, pa razmišljam, kad sam već stigao pola sata pre starta, što ne bih uzeo za 21km?
i bi 21km.

osećaj loš od početka do kraja, loše spavanje, tvrde noge od brdskog mtb-a u subotu popodne, ali nekako sam izgurao.
krenuo po 4'40'' pa polako usporavao kako je i Klupska blago usporavala jer je sunce pržilo kao ludo, i pred kraj sam čak imao par kilometara tik ispod 5', srećom nijedan preko nego sam ostao unutar tog časnog opsega.
završio sam dosta ležerno, iz daljine sam virio da li je kritično da mi ne izmakne 1h40' ali sam utrčao 15-ak sekundi ranije.
prosečna kadenca 175, to je premalo, dokaz da su noge bile trome, a ni puls nije ništa bolji, prosek samo 146, mrtav konj, na maratonima mi bude toliki ili veći.
pffff, nema veze.
tempo odrađen, časno i pošteno.



Nema komentara:

Objavi komentar