07 ožujka 2022

pomeranian

Izgleda da sam pomerio vikend za jedan dan, pa sam subotu i nedelju uživao tokom nedelje i ponedeljka.

Pomeranac (Померанац)
Pasmina psa
Prevedeno s engleskog jezika-Pomeranian je pasmina pasa tipa Spitz koja je dobila ime po regiji Pomorje na sjeverozapadu Poljske i sjeveroistočnoj Njemačkoj u srednjoj Europi. 

Pomeranski je klasificiran kao pasmina igračaka zbog svoje male veličine, potječe od većih pasa tipa Spitz, točnije njemačkih špica.
 
Životni vijek: 12 do 16 godina
Masa: 1,9 – 3,5 kg (odrasli)
Temperament: razigran, Ekstrovert, inteligentan, prijateljski, druželjubiv, aktivan


Evo ga, isti ja!
Zadovoljava me i ovaj životni vek 12-16 godina što po onoj najprostijoj računici (puta sedam) izađe 84-112 godina, neloše skroz. 
Dobro zvuči i ono "mala veličina", suprotno od velika malina.

Elem pomeranje je donelo dva treninga koji uporedno izgledaju ovako
dist 15km - 13.5km
time 1h22' - 1h12'
pace 5'32''/km - 5'24''/km
avg hr 146 - 143 bpm
alt 310m - 180m
cad 170 - 170

Jedino što me zanima je da li će sutra od mene biti išta života za opetovano trčanje ili ću da odrobijam neki malodušni hajk u suzama, zavijen u crno.

Nema komentara:

Objavi komentar