daj kave daj, pij kave pij, ri kave ri, to je isto.
dan nakon trke, dobro nije baš bila trka ali neka se zove trka, dugo sam razmišljao šta mi je najpametnije, da bude neke akcije a da ne bude naporno.
da su u najavi bila tri kišna dana kasnije u nedelji, sigurno bih se popeo na biciklu i otkotrljao par sati, no kako je u prognozi svakog dana po par stepeni toplije i jednako sunčano, ostavio sam bicikle za sledeće dane i otišao na neki triatlonski izlet.
biciklom do periferije, trčkaranje uz reku, par kilometara prugom, pa izlazak na planinarske staze i trek lokalnog traila, i na kraju sa vrha brda lagano strčavanje nazad do bicikle.
ukupno mi je ispalo negde oko 11km potrčkavanja i 5km hajka uglavnom strmo uzbrdo što naizgled nije malo, mogao sam i više ali sam verovatno trebao i manje tako da eto.
ovako to izgleda negde sa najviše tačke: dole se vidi reka kako vijuga i pruga kako nešto malo manje vijuga jer mučki skraćuje stazu kroz tunele i preko mostova.
sa ovim trčanjem su mi noosa FF stigle do 1007km, kao onaj pežo koji mi je u svoje vreme delovao kao savršen auto za dvoje & dve bicikle.
lepo izbaciš zadnja sedišta, dobiješ dvosed karavan.
iza prednjih sedišta po podu naređaš torbe i hranu za dugačak put tek koliko da ti je sve nadohvat ruke, iza toga natrpaš bicikle i točkove.
dobar je za usku garažu jer se sa kliznim vratima sve lako ubaci i izvadi. u to vreme su govorili da je to dizajnerski promašaj jer nijedno rešenje na njemu nema smisla, no svi koji su ga kupili su to uradili upravo zato što im taj promašaj savršeno odgovara.
Nema komentara:
Objavi komentar