03 ožujka 2022

Điboni pao sa sedmog kata, prošao sa uganućem lakta

totalno sam izgubio biciklističke niti, kao da učim ispočetka
duvao je jak vetar, svi biciklisti su se žalili
ali je zato bio sunčan dan i onih rubnih +10 da ne moraš duge rukavice čak ni na severcu

obzirom da mi je trebao auto za neku mini selidbu, morao sam iz njega da izvadim onaj Srednji bajk
naime osim Kišnog bajka koji je sastavljen od starih delova, i novog Traktora sa velikim točkovima i kramponima, ostao je taj koji je prvi kupljen, 15kg težak rdeči GT Palomar sa viljuškom bez amortizera poput city bikea, koji je služio za izlete kada negde odemo autom

i taman kad sam ga već izvadio iz gepeka, rekoh da obavim i redovno podmazivanje i kontrolu svega, kao i test vožnju
prvo sam pola sata većao za vreme užine da li da iskoristim što auto nije u garaži iza dve kapije, da odem negde iznad grada na trčanje, ali je presudilo ovih +10, za biciklu
od razvedravanja je opet krenula alergija, dva dobra nikad ne idu zajedno

i tu je došao taj ludački vetar, dok sam prošao sve semafore i ispreskakao prva dva kilometra po trotoarima jedva sam imao 20 prosek i onda je to narednih 15-ak km poraslo nadomak 24 da bi pred okret na 21. km spao na 23.4 km/h, i nisam imao pojma koliko je to brže nego na onom sa kramponkama.
dok se ne vratim
onda me je poterao vetar i to je krenulo da raste da bi na ulasku u grad stigao (prosek) do 27.5 km/h što je više nego solidno za MTB

sećam se da je jedan kolega, na aero bicikli za triatlon, pre neki dan napravio 31 prosek na istoj stazi, što je upitno da li je uopšte bolje od ovog mog obzirom da između obične trkačke i mtb-a već postoji ~3 km/h razlike u brzini.
tako da nisam loš.
a i ovaj moj mtb je ispao barem 3 km/h brži od onog s kramponkama, što zbog kramponki a što zbog aerodinamike jer pravi MTB sa amortizerom ima dosta propetu guvernalu što dovodi telo u više uspravan nego vodoravan položaj.

mislim da je ovo bio jedan jako dobar trening od sat i po, bez obzira što se nije radilo o trčanju

Nema komentara:

Objavi komentar