22 prosinca 2022

traktorijada


ako vest glasi da je nastradalo 160 traktorista ti za svaki slučaj u naslovu napiši 180 jer bolje zvuči i deljivo je sa tri (godine) a dok vest izađe valjda će poginuti i tih dvadesetak manjka, takva je izgleda logika ovih što bi da unovče vesti.
zato ja ne vozim traktor.

kao onaj u pesmi - neko vozi motor neko vozi traktor a ja i moja mala motokultivator.
nezadovoljan sam sa jutrošnjih sedam kilometara ali bolje nije moglo.
opet stara priča da lepe dane treba iskoristiti da se negde skokne i biciklom i tako trčanje pati, pati, jeca i šmrca.
7km je ispalo knap da se ode biciklom do lidla, odatle krene na krug koji vodi pored pošte na brdu jer je tamo mala gužva, u pošti nešto podići pa kod Lole u korpu bicikle, pa polukružno nazad u Lidl gde je akcija 8+4 mleka po ceni 8, i onda to na gepek pa kući.

pa da svedemo statistike.
neslavno sam stigao tek do 1908 što bi mogla biti neka zanimljiva godina pa bi ostatak ove agonije mogao da se pretvori u listanje vikipedije i posvećivanje svakog trčanja određenom događaju.
ono što zabrinjava je da mi do 2022 fali još 114km a imam još samo 9 dana što mu dođe na 13-ak kilometara dnevno, e to već postaje lep zalogaj kao što sam i rekao.
sutra na posao sat ranije dakle ništa jutarnji futing, dakle popodne krećem OZBILJNO.
OZ BILJ NO.
ne zvao se ja.

Nema komentara:

Objavi komentar