17 prosinca 2022

zablude i predrasude

naslov Zločin i Plazma ću ostaviti za neku drugu priliku

"Zahvalna sam na sposobnosti prirode da se obnavlja; na ohrabrenju koje mi pruža ta činjenica jer iz toga iščitavam da ću se i ja obnoviti."
nego videh u jednoj kolumni da je drugarica ovako sročila, pa sam se odmah zaleteo da joj pokvarim nadu u bolje sutra, ali sam ipak odustao.
Naime priroda se obnavlja samo ako u blizini nema Čoveka koji će to syebati na bilo koji način, pa je čoveku kao društvenom biću predodređenom da živi među drugim ljudima besmisleno nadati se da će ikada videti neko obnavljanje prirode.
Mislim obnavljaće se ona na svakih iks milenijuma ali od nule, kada Čoveka nestane, što znači da će se priroda obnoviti ali ne i ja. Ni ona.

izgleda da za preostalih 15 dana (računajući današnji) treba da pretrčim 146km, napravio sam u excelu u jednom polju =2022-____ (polje u kojem imam trenutnu kilometražu) i tako sada kao pravi nobelovac ne moram svakog dana da oduzimam nego mi odmah piše crno na belom.
ima baja kefalo.


guglao sam potencijalne kandidate za more sledećeg proleća pa sam stigao do neke Asprovalte ako se tako uopšte zove, to je na karti od Soluna desno iznad famozna tri prsta a gledao sam konkretno to mesto zato što se od Dojrana stiže za par sati plus naravno zadržavanje u usputnom Kilkisu tojest u Lidlu.
i gledam tako neku 360° fotku i zumiram da vidim kako deluju ulice, stari ili novi deo grada, i pronađem tipa koji se isteže na terasi, hebe ga išijatikus.

Nema komentara:

Objavi komentar