03 prosinca 2022

hajk na hajk

e ovo je već bilo avanturozno.
otišao sam juče biciklom uz reku, vezao je na mostu 4km od kuće, i nastavio na hajk.
krenuo jednom obalom, pa se predomislio.
pa se spustio do reke i gledao gde preći.
odlomio veliki štap jer je tako gotovo nemoguće okliznuti se, uzeo u drugu ruku patike i čarape, podvrnuo trenerku do iznad kolena (odozdo, ne od struka) i prešao na drugu obalu.
odatle sam dalje nastavio stazom kojom nisam prošao nekoliko godina a izgleda da nije ni neko drugi jer su na vrhu sekli šumu i ostavili plastove granja pet metara visoke.
na jedvite jade sam se provukao okolo, eto, još jedna staza koje više nema.
i dalje kasom kroz livade i prečice znane.
tu sam shvatio da se sporadično potrčkavanje ne može računati kao TRČANJE jer ko zna koliko puta sam u životu pretrčao ulicu i kad bi se to sve sabralo verovatno bih u karijeri imao i nekoliko kilometara više od ubeleženog.
tja.
zatim sam imao ideju da bih mogao svakog trećeg dana da otrčim po 21km i to bi mi bilo taman i za čelindž (200km) i za lični excel kome toliko fali za ovu godinu.
no juče sam se kući vratio prečicom i bicikla mi je ostala na tom mostu 4km od grada.
pa sam jutros otrčkarao po biciklu, u odlasku se preznojio iako je bilo samo +3 celzija, tamo se skroz skinuo da što više pare izađe iz mene da ne natapam gornji deo trenerke, zatim navukao sve na sebe plus šuškavac i vratio se u grad.
dakle imam već 4km danas, čudo neviđeno!
u novim NB EVOZ onima koje su iste kao stare ali nisu iste kao stare.
bum poslikal ovih dana baš.
taj kuriozitet.
tja.

Nema komentara:

Objavi komentar