13 prosinca 2022

uskrs, 13-og u decembru

posle dugo vremena opet ispod petice po kilometru jeeee.
baš je dobar osećaj.
samo za taj osjećaj.
nisam nikad ni saznao ko u originalu peva tu stvar, znam je samo iz emisije a strana na hrt-u.
tamo gde peva ona balavurdija.
i tako smo umesto proleća u decembru imali uskrs.
podizanje feniksa iz pepela.
doduše ne znam iz kakvog se to pepela izdižem i uskrsavam kad ne ložimo ni ugalj ni drva ni stare novine ni plastične flaše nego smo na toplani.
ali ajd.
elem ovako je to bilo.
ujutru mi se nije trčalo jer je trebalo na posao malo ranije pa mi se ne isplati tuširanje, a popodne sam bio neodlučan, ili prostim jezikom NIJE MI SE TRČALO.
gledam onu zimu, sivilo, vetar, e vetar sam najduže gledao, onako mrko ispod oka, pa gledam gužvu, klinčadija ide u školu iz škole u pekaru iz pekare u kladionicu iz kladionice, i TAKO MI JE DOŠLA ANTIPATIČNA TA GRADSKA GUŽVA.
nema šanse da se ja guram ovde.
pa išao malo biciklom od jednog predgrađa do drugog i smrzao se i vratio se kući posle sat vremena, rekoh batali ti to, ništa od proleća.
a ni od uspinjanja.
i lepo seo da ručam, pa otvorio excel da tražim koja godina je počinjala u nedelju.
pa nađem da je to bila 2017. pa taman njen kalendar upotrebim da napravim novi dnevnik za 2023.
usput malo skrolao kroz stare podatke i prisećao se boljih vremena, ako se tako može nazvati godina u kojoj sam imao dva preloma i od ukupnih 12 proveo više od 3 meseca u zavojima i utegama.
i tak.
i posle toga skontam da sam se zagrejao i da bih mogao malo da odjurim u mrak, pred tuširanje.
i čim sam krenuo skontam da sam odmoran i tako nastavim u dobrom raspoloženju i pretrčim ČITAVA 4 KILOMETRA, auuuu.


kad feniks poleće, to je odmah druga kosmička brzina.
dvesta iz mesta.
sutra ću da prebrojavam koliko mi fali kilometara i da pravim planove do kraja godine.
samo da se bolje naspavam, navijam i za braću hrvate i za komšije argentince samo da ne bude nerešeno, nemojte mi produžetke i penale ko boga vas molim, ja bih u 22h da sam uveliko uspavan.

Nema komentara:

Objavi komentar