26 prosinca 2022

kataRstrofa

naslov je na temu kako je ekipa Katara započela Svetsko
a ja sam shvatio da imam 2km manjka
jer sam jutros bio ubeđen da mi fali 105 do kraja godine, a falilo mi je 107
i jutros sam bio vredan i hteo da odradim tih 15 pa da mi ostane 90, i to bi onda bilo još pet dana puta 16, no ispostavilo se da sam jutros morao 17.
ali nisam stigao, jer sam žurio da se vratim deset minuta ranije.
da bih pre posla stigao da se na blogu pohvalim kako sam otarasio tih 15 viška.
preko pet puta 16.
no imao sam 17 manjka, a ne 15 viška, i sad sam opet u sosu.
o p e t.
O P E T.
moram popodne 2km pretrčat.
kako oh kako, biću umoran.
ili da tih 92 podelim nekako, hm, 16 17 16 17 16, e to bi bilo baš onak.
monotono kreativno.
kao neki opzezivno konpulzivni plan.
bumo vidli.
uglavnom patike one NB od 35 evra su već pretčale 42km dakle čitav maraton.
nek izdrže još tri i biću zadovoljan.

Nema komentara:

Objavi komentar