30 prosinca 2022

sint sint dvehiljadejedan

 optima modriča, tako je išla reklama za ulje sint 2001
sintetičko, očigledno
zadnji put sam sipao sintetičko u merivu i ništa se nije dogodilo mada je majstor rekao da ću možda morati da dosipam jer brže isparava od mineralnog
ima se može se
već je valjda prošlo 7000km otad, još malo pa opet na mali servis fuj
nego nisam stigao do 2001 ali sam stigao do 2000 sasvim slučajno

kao nije mi se trčalo
a nakon jučerašnjih 7km popodne falilo mi je do kraja godine još 31km
da dopunim do 2022km
i rekoh, nema veze, jutros odmaram, pa ću popodne nešto malo, i sutra ću sav ostatak pa kud puklo da puklo
no posle 6km vožnje na mtb-u nam je postalo prohladno, rekoh a što ja ne bih trčao
jer sam svakako pošao u patikama za trčanje

i parkiram biciklu ispred čarapane, kod lola u korpu ubacim jaknu, otrčim 4.5km do kraja ravnog dela uz kolubaru, i nazad
i tako neplanirano dodam 9km
čak sam trčao brže nego što sam mislio da mogu, valjda zbog te hladnoće pa da se zagrejem
i tako izbijem na 2000km ove godine, eto lepog jubileja za nekog ko skoro uopšte nije ni trčao

tako mi je ostalo još samo 22km manjka, 
ako popodne ubodem koji kilometrić sutra će mi biti lak posao

Nema komentara:

Objavi komentar