02 prosinca 2022

izazovni izazovi

kako bih drukčije počeo zahtevan izazov nego prevarom?
naime juče sam "morao" da upišem što više kilometara pa sam započeo RUN aцtiviti i nastavio sa hajkom dobrih par sati.
istraživačka delatnost.
ima jedan put za koji nisam znao da li i gde izađe, pa sam krenuo i pomoz bog negde sam stigao, ali sam se malo preračunao jer mi nešto mapsi nisu baš radili i završio sam u šumi bez izaska.
alisa u šumi čuda.
elem sada sam nekako u glavi povezao, a i u mapsima, kuda se može proći, a ovo moje je ispao bonus sa malo alpinizma uz blatnjave dine 20m visoke.
što nas ne ubije, usvinji nas.
a šta drugo očekivati od decembra.

onda sam strčao ka bicikli no problem je bio što sam biciklu ostavio na jednom mestu a ja sam automatski strčao ka drugom, par kilometara dalje uz reku, pa me je i taj deo čekao za prehodati.
tu negde sam imao 11.4 km od čega samo kilometar trčanja ali koga briga.
ionako ću u dnevnik upisati 1km, to nema veze.
no puno više veze ima koliko ću uknjižiti u distans čelindžu.
i onda sam fino seo na biciklu pony (što je Milijana gony) i dokotrljao do kuće, pazeći da onako po osećaju nigde ne idem brže od 12 km/h da bi to na grafikonu izgledalo kao trčanje.
i sada imam 13.3 km u čelindžu što je puno više nego 11.4 km jel tako tako je.

no kasnije sam razmišljao kako to ipak nije fer, pa sam ošišao (crop) aцtiviti odsekavši taj zadnji deo na bicikli, i evo nastavljam dalje pošteno čistog obraza i visoko dignutog čela!
danas je novi dan! a stari ja. 

Nema komentara:

Objavi komentar