06 siječnja 2023

babina greda

imamo i babin zub, ali šta je to babina greda baš me zanima.
došla komšinica u goste pa sela dedi u krilo a baba kaže alo bre silazi odatle to je babina greda.
tako nešto.
elem red je da opet započnem rečenicu sa elem što je dokaz da stalno odlutavam negde u daljine me vuku ja sam skitnica nemam mirnu luku, juče sam nakon jutarnjih osam uveče pred kraj hajkovanja pretrčao još čitav JEDAN kilometar s tim da ovaj nije bio jedan ko nijedan, nego jedan ali vredan.
naime on mi je omogućio da nastavim niz pa tako u tri prva dana trčanja imam 7+8+9 što mi je i bio cilj.
sada mi je cilj i da danas stignem do deset što znači da nakon jutrošnjih 8.3km (na drugu stranu sveta od juče) moram popodne da istrčim još jednu MILJU i malko.
a planirao sam na biciklu.
pa ću videti da li će to biti neka komba, kombinacija, kombiška, ili neće.

a mogu i više, ništa ne fali, iako bih se pomalo sačuvao za sutra.
naime sutra sa uobičajenim zakašnjenjem od 13 dana dolazi božić i do pravoslavne crkve kao onaj putnički iz Vladičinog Hana sa presedanjem u Lapovu koji uvek krene sa 13 sati hendikepa i ništa ne uspe da nadoknadi do Male Krsne.
to su ti čuveni lokaliteti sa južne pruge.
gledao sam prognoze pa piše da je loše vreme onaj tamo vikend 14-og kada je treking liga u čuvenom i ljudožderskom šidskom blatu.
tako da će da otpadne svaka kombinacija sa Ilokom ili slično, i sad sam uhvatio da gledam šta može da se iskombinuje u ovu nedelju osmog januara.

nešto tipa kolima do Šida pa odatle biciklama u rvacku da potrošimo tih negde oko hiljadu kuna kojima ističe rok.
problem je što u tom slučaju ne idemo autom u HR pa ne možemo da potrošimo pare na benzin, nego bi morali da kupujemo kojekakve gluposti.
a to boli.
mislim iz vukovarskog lidla vući neki aparat za zavarivanje u rancu, to bi bilo bolno.
osim ako ima točkiće.
pa na granici kažem da je to prikolica za biciklu.
evo vidite ima točkiće.
jel mogu carinu da platim u kunama?
gospodine ušli ste u Srbiju.

Nema komentara:

Objavi komentar