04 siječnja 2023

pozajmica

vidim oglas za neki pametni satić kojem u specifikacijama piše "koristi gps iz telefona", pa se pitam koliko je on ustvari pametan ako mora pod miškom nosit enciklopediju i iz nje čitati objašnjenja gde se nalazi.
valjda je poenta da kad nosiš sat, da ti ne treba telefon, a ne ovako da ti sat samo pokazuje ono što je na telefonu, istureno odeljenje Osnovne škole u zaselku Ručni Zglob.
doduše i ja sam naivan, zašto uopšte čitam specifikacije nečega što košta trijes ojra.

elem dan je započeo trčanjem a završio se biciklom koja nije ni bila skroz ricoveri.
nego sam onak lupio neki kružić preko dva brda.
to me podsetilo na trku koja je išla preko tri mosta, i kad smo pitali kuma koji je to organizovao kako će se zvati, reče "zvaće se TRKA TRI MOSTA", eh kako mi to nije palo na pamet.
kao kad sam pre par dana prošao pored spomenika na kojem je pisalo Milivoje Milivojević, mora da su ga u školi stalno pitali "a zašto te zovu Milivoje".
nešto tipa Senka Senković.
idući mačak kojeg udomim će se zvati Ante Antić, molim lepo.
a idući mrav kojeg udomimo će se zvati Ant Antić.
molim još lepše.

elem treba svaki pasus započeti sa elem pa evo i ovaj.
nije bilo loše na trčanju.
nisam ni znao da će nebit toliko loše.
odnosno bit neloše.
sat mi je preporučio pola sata đoginga po 6'40'', ne dao bog da uopšte umem da trčim tom brzinom.
pa sam krenuo baš baš lagano no kad sam počeo strčavat nazad u grad prosek se dosta upristojio, mislim za najlaganiji mogući đog.
progresija se nastavlja nemilosrdno pa sam posle jučerašnjih 7km jutros raspalio 8km, vidi vraga.

izgleda da ipak nećemo u Pulu jer taj 8.1. pada uklješten između ovde lokalnog božića i kućne slave, povratak u nedelju odmah posle trke bi bio podosta sulud, tako da ništa.
čekamo Rabac.
možda.

Nema komentara:

Objavi komentar