18 siječnja 2023

olujna vožnja

kako iskoristiti naizgled lep dan, odgovor je komplikovan.
ovo je bezmalo ispalo u stihu, hahić.
nakon što smo shvatili da mi tipkanje bez česte upotrebe bekspejsa baš i ne ide naročito, mogu se vratiti na ovo normalno kucanje.
tek sada mi je jasno zašto mi je backspace najizlizanija tipka na tastaturi.
odnosno taster na tipkovnici.
jutros lagani futing trčkač pa na posao pa u olujni vetar tojest jak vetar sa olujnim udarima.
beše zanimljivo, atomski sleva, atomski zdesna.

doduše imao sam plan da odem biciklom do jednog mostića koji je na 19km od kuće, kada se skrene sa glavnog puta, i da odatle otrčim 6km u jednom pravcu gde smo hteli da stignemo, i nazad, pa da se opet biciklom vratim kući.
no srećom u nesreći sam odustao od te ideje, pa je ispala samo obična vožnja.

navodno bi trebalo da se JAKO pogorša vreme za par dana, pominju i sneg, istopio se dabogda.
vidim ga već po planinama a hteo ne hteo ionako ne možeš da ga ne vidiš jer ga svi stavljaju u story-je i statuse i kajznam, što je, ponavljam, skroz okej na planini, naravno da je bolji sneg nego blato, ali u gradu - neka hvala.

nakon skoro mesec dana su mi javili da imaju na stanju aku pištolj za vruć vazduh ali im je u međuvremenu poskupeo usisivač koji sam hteo da uzmem kao rezervni i sada su u toku rovovski pregovori po kojoj bi ceni to trebao da dobijem.
ako mi se neko učini simpatičan, kupiću kod njega ako je i 2% skuplje, odnosno obrnuto, ako se neko ponaša neposlovno neću kupiti kod njega iako je nešto malo jeftinije nego kod konkurencije.

obzirom da su razlike minimalne, mogu da se kuresam.
da se radi o nekom Outlanderu od 55,000€ bogme bih ga kupio za 2% manju cenu čak i od amerikanca.
svaka Čast ima cenu.
sutra je četvrtak, dakle ujutru biciklom do Lidla pa na trčanje pa u kupovinu.

Nema komentara:

Objavi komentar