23 siječnja 2023

dajte Milutinu

videh juče da je par poznanika otrčalo trening polumaraton
pa se setih onog vica kada žena dobije sina sa čovekom koji već ima dvojicu iz prethodnog braka
onda on ovima "svojima" da po jabuku, a ona im kaže
DAJTE MILUTINU PO POLUTINU
tako svaki s Milutinom podeli i na kraju on pojede dve polovine a oni po jednu
tako bih ja trebao da otrčim maraton danas, rekoh, da spojim one dve polovine što su ovo dvije otrčali po novom sadu
ali neću
NISAM JA OSOBA IZ VICA
nego ću i ja jedan polovični, i prijavim se na nekakav čelindž, valjda postoji, i onda gledam koji sam po redu u celome svetu
i likujem što nisam zadnji

otkrio sam jutros u jednom od telefona još uvek ne-deinstaliranu polar flow aplikaciju i tu pronašao neke trke iz 2018, to je valjda zadnja godina vredna pomena, jer sam se sledeće povredio i razboleo a zatim je stigla korona i ćao prođe život kao da ga nikada nije ni bilo
osim te aplikacije, mislim
pa sam se tako malo prisećao raznih polumaratona iz te faze "suton sportskog života"

i tako inspirisan sa dva fronta, ovog današnjeg gde drugi i dalje treniraju, i onog povijesnog iz mobitela, zapucaću i ja popodne na halfić, rekoh sebi jutros
i zapucah na hajkić po kiši
štaćeš

Nema komentara:

Objavi komentar