28 siječnja 2023

galerija treningova

ovo je zvučalo vojvođanski, oni tako kažu npr. galerija biciklova
pa sam hteo da napravim razliku između galerije slika jednog Treninga, i galerije portreta mnogih treninga
i iz te galerije izdvajam jedan koji sam možda i najviše voleo
to je onih sto/sto koje trčiš dok ne crkneš
tojest
ako se preračunaš obično crkneš posle 3-4km tih promena, onda priznaš poraz pa napraviš pauzu na pola, pošto sam to uvek radio na cesti pa mi okret bude na 4 ili 5km, i onda dotrčim nazad drugo poluvreme
u najboljem slučaju, kada se savršeno izračunam, odradim svih 10km bez predaha

postojao je i bolji od najboljeg slučaja!
a to je kada sam uspeo da otrčim 21km od 100/100m, doduše i logično, razumljivo je da se to trči kao još malo nežniji vid promena između nekog tempa i slabijeg tempa i da to nisu neka baš "ubrzanja".
ali promene svakako jesu.

posebna varijacija na sve ovo je bio jedan još bolji od najboljeg od najboljih slučajeva, tada sam pak poželeo da to sve ide još brže i luđe, naravno u progresiji jer sam skontao da mi je ostalo previše snage pred kraj
tada sam završavao neki od tih Treninga, da li 2x4km ili nešto "u cugu", uglavnom sećam se da sam poslednji kilometar pomislio A SAD, ZAPRŠKA!

i umesto da završim sa promenama 100/100m, krenuo sam taj kilometar da brojim dvokorake
pa sam išao 20 dvokoraka jako, 20 dvokoraka odmor tj manje jako
e sad, ako u tom ubrzanju imam korake od 1.5m na primer, to izađe 60m ubrzanje, što je logično da će biti jače od 100m, barem za malo, a 20 dvokoraka lagano izađe negde oko 50m pošto to baš i nije "lagano", naravno, a imaš i nekoliko koraka zaleta dok ne usporiš na taj sporiji ritam

sama činjenica da se promenio odnos brzih i sporih deonica (6:5 umesto 1:1) plus da tih 7-8 koraka onoga što zovu deccelerating utiče u većoj meri ako je odmor kraći, već upućuje da je to moralo biti brže od standardnih 100/100, i kad na to dodaš odluku da se ZAPRŽI...
dođeš negde ispod 3'30'' po kilometru i nije čudo da sam na kraju bio prezadovoljan

evo baš nemam pojma da li bih danas smeo da se usudim na nešto slično, i kako bi to uopšte izgledalo
zadnje što sam radio od promena je bilo 500/500m tako što trčim kao ritam Dužine 500m i kada na satu ugledam 500 onda dodam gas i u tempu završim do punog kilometra.
tu mi je jedino bilo da u hladnom vansezonskom danu spustim na kraju svaki km ispod pet minuta što sam naravno uspevao, jer kad postaviš manje ciljeve odmah postaneš uspešan u svojim namerama

Nema komentara:

Objavi komentar