01 siječnja 2023

stan za dan Beograd

negoooo, sabrao sam jednu neobičnu ili radije neuobičajenu statistiku za 2022., nekad mi je to palo na pamet pa mi je otpalo od pameti i sad mi je palo opet.
a to je koliko sam kojeg dana u nedelji pretrčao kilometara:

P U S Č P S N
303 309 346 295 250 147 352

e sad kako to interpretirati, samo nebo zna.
pitaću nebo zna li išta o tome.

u novoj godini sebi želim da imam što manje želja, 
tako mi se minimalan broj želja može NE ispuniti, 
i onda sam praktično zeznuo neprijatelja.
lepo je imati jak napad ali kad imaš jaku odbranu ne možeš izgubiti.
a ako želiš pobediti, ne smeš izgubiti.
iako ni nerešeno nije loš ishod, 
protivnik će već u nekom času dati autogol.
valjda. to samo nebo zna. evo pitaćemo ga:


dakle Pomoć Prijatelja prop'o.
malo me buni manjak trčanja preko vikenda, 
subota je valjda mršava jer čekaš nedelju, 
mada trka nije ni bilo pa sam obratno trebao više da trčim u subotu da bih u nedelju bio slobodan za biciklu.
tako da mi ništa nije jasno.
nedelja je osim za biciklu standardno povoljna i za hajkove no eto, ispade da je rekordna po trčanju.
baš nedelja.
u godini bez trka.
šta sam to SREDAMA toliko trčao, da me bog pita.
da pitamo i boga?
neka, to ćemo sutra.

Nema komentara:

Objavi komentar