20 siječnja 2023

Zaplenjeno tri tone kokaina na grčkom brodu u Španiji, vrednost tereta procenjena na više od 180 miliona evra

sad ćemo mi to tik tak izračunati onako "na prste"
ako su tri tone 180 miliona, jedna tona je 60 miliona
dovde mi je dobro išlo
ako to podelimo sa hiljadu, kilogram je 60 hiljada evra
dakle gram je 60 evra
????????
nešto mi je tu čudno, deluje mi puno skupo
zašto bi se iko drogirao za toliko novca?
tačnije, dok to prođe pet nad- i pod- dilera, sigurno naraste do 100 evra ako ne i više
doduše ne znam koliko "traje" taj gram kokaina, ako od grama možeš da napraviš obroke za deset dana, onda mu dođe poput skupljeg pića
tipa neki viskiji i slično, pola flaše je desetak evra

evo gugl kaže da se gram koke kreće od 6-15 dolara, ovo od 6 je verovatno 90% puding ili već nešto slično
bar sam tako video u filmovima
sad pak na drugom mestu piše da je gram oko 50-60 funti što je pet puta više
dakle treba ga kupovati za dolare i prodavati za funte

sad sam dalje čitao o efektima i čak mi i to deluje glupavo
navodno je efekat tog podizanja neurotransmitera oko sat vremena, piše da tada ljudi brbljaju kao navijeni, euforični su i mahniti, dakle samo za trke do deset kilometara
nakon toga popušta dejstvo i nakon pet sati se sve obrće, previše istrošenih impulsa naprave svojevrsni manjak u mozgu i potrebno mu je dosta vremena da se iz te loše faze vrati u normalu

što znači da svaka doza "košta" puno više jer praktično traje samo par sati a ne ceo dan
opet, nekome se možda isplati, ako istrčiš lični na pomenutom ceneru, to nema cenu
eto male škole onoga što nikoga ne zanima nego sam samo straćio deset minuta jer mi je naslov u vestima privukao pažnju

Nema komentara:

Objavi komentar