03 siječnja 2023

srede

osim kad februar ima 28 dana i od svakog dana u nedelji po 4, ostalim mesecima se potrefi da nekog dana bude petput, pa tako može da se dogodi da evo ovaj januar ima pet nedelja ponedeljaka i utoraka.
neki tamo sledeći mesec će imati i pet sredâ, mrzi me da gledam sad unapred, i tog meseca će postojati i SREDNJA SREDA.
ona treća.
treća odzada.
eto tu mudrost sam poželeo da podelim sa najbliskijim saradnicima.

trčanje je bilo namensko, da ne kažem commute, jer smo krenuli sa idejom da napravimo sneška od blata.
ne znam da li je tako u svim jezicima, uglavnom na babsko-srpskom postoji ta tupava izreka iliti opaska koju upućuješ nekom u vidu kletve, "od blata ćeš me praviti".
tipa neko će mi toliko nedostajati jednom kad mi okrene leđa, da ću ga praviti od blata.
mada, kada mi tako kažeš, pre ćeš u meni probuditi inat pa ću da te napravim od govana.
i okačim story sa sve imenom i matičnim brojem.
šalim se, nisam osvetnik, samo pomalo.
nisam tip za neke zločine i prekršaje, više za prankse.
kako se u nažem žargonu kažu pranksi, zvrčke?

ugl (tako se piše kada želiš da uštediš pola života vremena pa nemaš kad da napišeš UGLAVNOM), ugl ugl gul gugl lug gulg ugl trčanje je prošlo lako, naravno, i eto ušao sam u novu godinu nikakav bezvoljan spor trom i glup.
kako to promeniti, kako okrenuti točak sreće, šteta što pula nije bliže pa da skoknemo na istarsku zimsku ligu u nedelju.
kad sam već u ovakvoj formi jelte.

Nema komentara:

Objavi komentar