15 siječnja 2023

loš dan, nikad stić

svašta je bilo u planu pa ispalo ništa
juče nakon treking lige juriš na izlet u kroaciju da potrošimo sve kuna što smo imali viška
na granici ništa
pisali ljudi po internetima da je sad PUNO TEŽE ući u kroejšu
mi smo čak i brže ušli no inače
dobar dan
dobar dan
doviđenja
do viđenja
naime drukčiji nam je pravopis
kao što rvati nemaju na pamet, i napamet
mi kažemo palo mi je NA PAMET
ili naučio sam NAPAMET
a njima je sve napamet
palo mi napamet
Vuk ih valjda učio, piši košto govoriš...

i tako prvo šetnja po Vinkovcima, pa u lidl pa u kaufland pa u špar na pa inu, da dokrajčimo svu siću što smo imali
guba
jutros pak magla, nit na trčanje nit na bic
pa odosmo ka kući, opet prevozili nekog kera, brza pošta od tačke a do tačke be
pa po šapcu našli neku šumu letnjikovac, prešpartali 4.5 kilometra
pa kući
pa operi auto
pa nije se smračilo baš
još
pa kao ajd malo u rekreaciju
pa malo trč uz reku pa hajk uzbrdo pa strč u grad
od svega po malo
tako se piše, jer se tako kaže, po malo
a može i pomalo
ma sve može





Nema komentara:

Objavi komentar