11 siječnja 2023

Dužinica

Svijet je prekrio snijeg

ma nije, nije, samo se šalim, i podmećem tuđe stihove

Danas je praznik, Tin je ostao sam

praznik je možda jer sam poželeo da napravim Dužinu

Jutros se predao grad

ma nije, nije, ja sam se predao
jer moja Dužina nije ni pola dužine, nego eto

Mi smo mrlje u bijegu na bijelome stijegu

pa sam tako poželeo da otrčim NEŠTO VIŠE NEGO INAČE

Dobar razlog za smijeh bez previse boja

i tako, rekoh sve je više nego malo
pa ajd da otrčim malo više nego Malo
hmmm

Kad pobjegnu misli daleko odavde

naravno morao je trening (?) da ima neku povezanost sa Lidlom nam nasušnim

Za spasiti svijet nemam ideju

pa sam krenuo pored Njega i tuda se vratio, da bismo kupili onaj pneumatski odvrtač, znate ono kod vulkanizera kad kaže DDDDRRRRRR pa on otšarafljuje i došarafljuje točkove

I sve je na kraju prekrio snijeg

i tako mi je dan prošao dva u jedan, otrčao DUžinicu od nekih 13km, 14km, kupio to odvrtačko čudo, i jedva čekam sutra da ga DDDRRRRRRR upalim tj povežem na kompresor i objavim test Parkside alata, i da naravno stavim zimske točkove na auto, i da ne gubim nadu da ću za vikend videt Rvacku

Nema komentara:

Objavi komentar