09 siječnja 2023

otkup nakita od zlata i srebra

nakupilo se nešto trčanja ali mršavo je to rođaci, mršavo.
juče nekih 7km ujutru, pa sam mislio da ću popodne biti umoran no prvih 5km do jezera mi je prošlo baš lagano.
odatle sam nastavio na izletić rikaverić sunčić jer me je uzbrdo poterao vetar u leđa pa mi je i u majici bilo vrućina.
doduše u rancu sam nosio i neki tanki duks, i vetrovku, i sad razmišljam zašto se kao i wind stopper & rain stopper ne kaže vetrovka i kišovka.
nevezano za to skontao sam da je onaj put gore popreko po brdu asfaltiran ili barem deo do magistrale, e sad dokle su stigli nisam video.
ionako u novinama piše da su na kraju meštani blokirali saobraćaj jer ne žele da im kamioni iz kamenoloma polome i ovaj novi put kao što su stari.
budem naravno tuda često prolazio proletos pa ću već videti, po la ko.
tako mi se uz dosta šetnje kroz šume i prečice dodalo još na ono jutarnje pa sam upisao 13km trčanja.

jutros sam pak smislio pakleni plan da otrčkaram kružić po gradu a da Lola krene sa city bikeom i bisagama, pa da svratimo u Lidl i DA KUPIMO SAMO PAR LAGANIH STVARI.
i onda naravno gle ovo na akciji gle ovo nije bilo gle džakovi pseće hrane zadnji komadi -30% gle pakovanje mineralne gle... i na kraju se dogodilo to da ja trčim gradom sa slavskim kolačem u kesi, a pored mene Lola vozi kao šerpas biciklu sa jedno 35 kila tereta u dve bisage i u punoj korpi na guvernali, plus paket mineralne na gepeku.
bukvalno kao oni što biciklama dođu iz škotske na more.
tako da sam upisao još 6km futinga.
od bicikle danas ništa, u najavi je red rosulje red oblaka i vetra.
pa ću evo još malo opet dodati pokoji kilometrić trčanja kao uvod u sezonu.
pa ručak tojest pečenje ruska salata i vino, čist hedonizam.


juče je Lola zapela da sam imao neke blindirane patike i nije mi padalo na pamet na koje je mislila, navodno sam ih kupio u Crikvenici na maratonu, i mic po mic smo uspeli da izguglamo iz koje je godine ovaj model glycerina 13 i čak da nađem sliku.
da, bile su onako punije, toplije, i taman za lošije vreme, ostale su mi u lepom sećanju.

Nema komentara:

Objavi komentar