17 siječnja 2023

novo novo novo vreme, drugo poluvreme

novo vreme, staro stanje, novo vreme, isto sranje.
tako su pevali buldođ
hteo sam da napišem buldožeri i ubo pogrešno slovo 
što mi je dalo ideju za blog
SLEPO KUCANJE


lkkv
khmmmmmm
to je kao značajno nakašljavanje
do sada mi dobro ide
najbitnije je precitno napamet pogađati enter i bckspace
naravno ponegde i omanem, ali automatizam neki postoji valjda
naon ovoliko blogiova, ahahaha fat finger errorzi

elem, zelena linija je kako dno od petih vrata treba da izgleda
plave linije pokazuju trenutačno stanje blago ulubljenih petih vrata
a roza linije pokazuju NE neku drogu nego pravac delovanja ove stege
to je moj tast koristio davno za časovničarske radove i zvao je to čudance šrafštok
njemačiki očigledno
pravuilno proračunatim dejstvovanjem vrata su podosta ispravljena a kasnije je došao git i porravnao stvari
git na autu mu doše nešto kao seks u braku, služi da se popravlja nepopravljivi

nakon ovota je već bilo prošlo s dosta od dana pa sam otišao na neki lejt aktiviti u vidu ajka sa potrčkavanjima nizbrdo i moram reći da su me noge dosta bolele, gao i glupeusi, ovo nije bila tipkaća greška nego naera teška
pa etom nisam puno ni grešio
trt

Nema komentara:

Objavi komentar