07 siječnja 2023

na božićno jutro

evo trinaest dana nakon božića probudio se i srpski pop u ranu zoru 
pa počeo pevati dan tmuran ja mamuran od riblje čorbe
na šta ljudi u crkvi povikaše stani bre pope nemoj to daj pevaj neku o božiću 
a pop se nakašlje i nastavi 
na Božićno jutro sneno i mutno u kaputu očevom malčice prevelikom ja došao sam na njena vrata 
i tu ljudi upale garmina da pogledaju kakav im je izazov postavio za ovaj veliki dan i u skladu sa tim danom rođenja i rođendana garmin kaže:


!?
eh garmine brate mili rođače zemljače ti si u istoj kafani s onim popom proveo noć ako si mi ovakav zadatak skockao
koliko god sam se trudio da vučem noge po zemlji opet je na kraju ispalo minut po kilometru brže što opet nekako deluje i taman obzirom da sam juče odvezao dobar tempo na bicikli
UMESTO ONE JEDNE MILJE NADOKNADE

štaviše dok sam vozio tih valovitih 44km imao sam ideju da po povratku kući otrčim taj dodatak, čak sam izvlačio slamku koji od pasa bi mogao da izvuče srećni dobitak i protrči malo sa mnom, no nekako uleteh u kupatilo da se ugrejem/istuširam i tek naknadno shvatim da nisam otrčkao tih desetak minuta
tako mi se niz potpuno srozao, a tek sa jutrošnjih 6.2km ne liči ni na šta
7-8-9-8-6 bljak fuj grozota strahota

dan je opet lep i sunčan kao i jučerašnji, pa bismo mogli opet negde na biciklu, posebno jer mi je jutros delovalo da su ulice jako puste
juče sam očistio i podmazao moju stariju (ALU Battaglin 2x9 brzina) biciklu a danas ću i Lolinu sličnu takvu, pa eto taman na božić da se i ona ponovo rodi

Nema komentara:

Objavi komentar