10 siječnja 2023

patrljci i okrajci

juče je bio još jedan poluhaotičan dan sa onim "malo ću da otrčim ujutru" pa ću popodne da nadoknađujem malo po malo.
uzeo sam evo da gledam koliko sam imao u januarima kilometara otkako sam počeo da beležim u excel, pa pošto imam to u dve kolone kad prevučeš mišem s leva na desno ispadne ovako:
od 2004 do 2012 imam januarski prosek 328km, a od 2013 do 2022 imam prosek od 362 kilometra.
S TIM ŠTO...
u ovaj drugi ulazi i 2019. gde sam pretrčao nula, jer sam se krajem 2018. povredio i skoro puna dva meseca nisam mogao da potrčim, a ulazi i ona smešna 2016., kada sam se takmičio u strava distans čelindžu i pretrčao 1104 km.
što mu dođe opet na isto, poput one izreke da jedan jede meso a drugi krompir pa u proseku jedu musaku.
ja jedem meso, lola jede povrće, ti piješ vodu, u proseku kusamo pileću supu.
taj rad, što bi rekli klinci.
nakon praznovanja i jučerašnjih 6+6km danas opet na posao, srećom radimo od 10 pa se stigne potrčati svakog jutra, pod uslovom da mi se trči.
počela je i mala rosuljica noćas, sve je vlažno, a vidim i mogućnost prvog snega u gradu večeras i sutra ujutru.
bljak.
od zanimljivosti još da za srpsku novu godinu u valjevu peva miroslav ilić, pod uslovom da ne odemo na treking ligu u šid.
tamo će valjda neki tamburaši, treba naći privatni smeštaj kod nekih lokalnih bunjevaca koje to ne dotiče a ne u onom agropapuk hotelu gde će da bude lumperajka do zore.
no o tom potom, bumo vidli.

Nema komentara:

Objavi komentar