16 siječnja 2023

autogrnčarija

imam juče šta i da vidim, neko na parkingu nečim nabio zadnji branik


i to je tačno nabo tamo gde je desna sijalica od tablice, pa se zato branik lakše i savio
e sad da li je bolje što se više savio, ili bi bilo bolje da se manje savio ali da se nedajbože slomio, ko bi ga znao


sijalica naravno izbijena i izletela negde u dubinu, ko je nađe dobiće džokera za sledeću emisiju


nisam slikao najveću muku a to su 4 šrafa sa donje strane branika koji su toliko zarđali i istrulili i sjedinili se sa maticama da se dobila neka amalgamska smeša otporna i na wede i na sve ostale sprejeve
pa sam to bušilicom na kanalu provrteo i izbio ih, taman ću staviti nove šrafove i matice


gledao sam na jutjubu kako polivaju branike vrelom vodom pa na licu mesta ispravljaju onom gumom za otčepljivanje ali to je na uglu nešto kao kad ulubiš plastičnu bocu, pa je samo stegneš a ona pukne i udubljenje iskoči u pravilan oblik
ovde je pak morala da radi teža mehanizacija


malo po malo sam pištoljem za vruć vazduh iznutra zagrevao i prvo ispravljao komadima drvene lajsne no shvatio sam da je to neprecizno pa sam uzeo one najdeblje hateze rukavice i direktno prstima ispravljao gde treba, i mislim da sam ga doveo tipa 90% u prvobitno stanje

narednih dana ću da skinem boju sa svih mesta gde je napukla i da gitom popunim veće neravnine, i na kraju da prešpricam sprejom koji su mi u lokalnoj farbari napravili original nijansu prema šifri odštampanoj u haubi motora.

ne znam koliko bi majstor naplatio za ovo a ne znam ni da li bi onaj ko radi plastiku uspeo sve oko farbanja i metalo radova, i obrnuto, kako bi limar sredio plastiku, plus isto važi kao i za vulkanizera kada sam menjao točkove, dok odeš kod jednog i drugog majstora potrošio si više vremena nego da kući sve uradiš sâm, a ovako pride znaš da si uradio najbolje kako je moglo, plus ne košta novca nego samo stekneš novo iskustvo u nekom poslu.

ne znam koliko ću popodne uspeti da pretrčim nakon ovolikog drndanja napolju ali u ovoj situaciji to više nije dnevni prioritet.
prezadovoljan sam trkom pa mi nije neka napast da moram da ginem na treningu ovih prvih par dana nakon trekinga.

Nema komentara:

Objavi komentar