11 prosinca 2009

adios

Rezultati slika za ADIDAS ADIOS

svašta mi se događalo ovih dana... planiranih i neplaniranih stvari. danas krećem na trčanje i ispred MUP-a vidim jedan auto koji viđam svaki dan, neka Alfa Romeo, i iz brave viri neki ogroman crveni ključ. zaustavim štopericu i uđem do portira, kažem da viđam taj auto svaki dan i da mora da je "neki kolega", i tako izvadismo ključ iz brave i portir uz zahvaljivanje ostade da se raspituje čiji je to auto. šta znam, trebaće mi nekad veza ako protrčim na crveno :-)

posle par kilometara me zaustavlja jedan čovek da me pita ima li u tom kraju neki limar koji pravi posude za rakiju! što li sam mu BAŠ JA delovao kao neko ko bi to trebao znati? :-))))

posle par km me zaustavlja neki grmalj u nekakvoj teeeeškoj kršini od auta, staje pored mene, pita me znam li ja gde stanuje Taj i Taj što radi u Toj firmi, reče da je "ovde negde u Markovićima" (????). nit sam znao da se taj deo zove Markovići, nit ima šanse da ću znati gde ko stanuje...

... a juče me takođe jedan zaustavljao da me pita gde je Taj i Taj "što pregleda na autima trapove". trčim tako danas i razmišljam, da mi nije neko na šuškavac zalepio nekakvu nalepnicu gde piše "OBAVEŠTENJA"? jebote ne mogu par kilometara pretrčati a da me neko ne zaustavi sa nekim pitanjem.


i nakon svog tog silnog trčanja (danas samo 1h34', mada sam mogao i 3h, no hajde jednom i ja da pretrčim manje nego što sam mogao?) stižem na Obilaznicu i vidim prepreke i natpis da je zatvoren deo puta? nisu valjda odlučili da poprave klizište? naime ta Obilaznica je uz veliku pompu popravljena letos, slikao se ministar za infrastrukturu u svim novinama, u 100 Figura Veneris, hvalio se da je popravio nepopravljivo, šta ćeš čovek je jednom rečju - Savršen. i eto, nije prošlo ni par meseci a taj deo koji su popravljali je samo 10% od cele dužine (2.5km) pa se sada odronio sledeći deo do njega :-) propao asfalt metar u dubinu, pa se srozala zemlja ispod puta, pa je dalje istisnula jedan deo puta koji prolazi ispod podvožnjaka i nagužvala ga kao meh od harmonike. ja zaustavio štopericu, zastao na nadvožnjaku, i gledao par minuta i divio se tom čudu prirode! spektakularno, kao da sam na Nijagarinim Vodopadima. osećao sam se ko Nikola Tesla, najveći srpskohrvatski naučnik.

i sad ostaje pitanje ZAŠTO sam trčao baš 1h34'... pa eto - desilo se da sam posle posla pogledao u dnevnik treninga, i da sam ukucao trčanja od poslednjih par dana, i da mi se pokazalo da imam u ovoj godini ukupno 1982 pretrčana kilometra. i šta bi drugo jedan T.R.U.D. (Teški Rekreativac U Duši), šta bi drugo totalna amaterčina pomislila, osim toga da danas MORA pretrčati 18km da bi zaokružio tu brojku na 2000? nikad nisi siguran, može noćas biti SMAK SVETA, i kako da ostanem NeDajBože na 1999km? aaaaahhh Strahota Golgota Grozota!!! (samo se vi smeškajte, ne znate vi kakav je to užasan osećaj...)

i gde ću - šta ću, setim se tog kruga kroz Žabare (majke mi, tako se zove selo) koji ima 19.7km no ako presečem (negde...) za 1.4km ostane mi 18.3km i eto, to je to? rečeno - učinjeno, ništa me nije bolelo ni pola od očekivanog. mada, pošteno rečeno, bio sam se usr'o nakon onog jučerašnjeg zaletanja da će me danas ipak nešto ometati...


jutros smo prepešačili 8km i posle toga su mi ostale "zbunjene" noge, čak sam mislio da je možda bilo bolje da sam se prošetao samo još par kilometara i da više uopšte nisam ništa radio ceo dan, umesto da planiram trčanje za popodne "kad se dobro odmorim"... no pod pritiskom PLANA koji sam juče izneo pred Javnost, morao sam danas da nešto otrčim da ne bih ispao nesposobnjaković, mlakonja, improvizator i neodgovorni kiloster. popio sam još jednu instant kafu (OTROV!) i pojeo par čajnih kolutića (OTROV!) i preživeo sam nekako i taj brđanski krug sa 300m uspona i prosečnim nagibom od 3.33%

problem je što sam trčao jako lagano i što ću sutra verovatno biti duplo odmorniji nego što je uobičajeno za dan odmora, tako da je glavni izazov taj PLAN-irani odmor :-(
verovatno ću pokušati da nađem neku odstupnicu u vidu 4 sata pešačenja ("pa šta, nisam trčao!") ili ću zameniti subotu i nedelju ("najavljen je sneg, pa, da iskoristim zadnji suv dan u godini?") i sutra u 5 ujutru
otrčati dužinu nakon koje ću lečiti koleno ili kuk narednih mesec dana...

Nema komentara:

Objavi komentar